Αύξηση 9,95% παρουσίασαν κατά τη διάρκεια του εννεαμήνου 2022, οι πωλήσεις του ομίλου Σαράντη και ανήλθαν σε 327,27 εκατ. ευρώ από 297,64 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι πωλήσεις υποστηρίχθηκαν από τις προϊοντικές κατηγορίες του ομίλου που σχετίζονται με την προσωπική φροντίδα και υγιεινή και την οικιακή φροντίδα, όπως είναι η περιποίηση προσώπου, η αντιηλιακή περιποίηση, η περιποίηση μαλλιών, τα αποσμητικά, οι σακούλες απορριμμάτων, είδη συσκευασίας τροφίμων καθώς και τα συμπληρώματα διατροφής.
Η Ελλάδα σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 7,55% φτάνοντας τα 113,76 εκατ. ευρώ κατά το εννεάμηνο του 2022 συγκριτικά με 105,77 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2021, που υποστηρίχθηκε από ανάπτυξη στην αγορά της υγείας & φροντίδας, καθώς και στο κανάλι εξαγωγών και επιλεκτικής διανομής.
Οι ξένες χώρες παρουσίασαν άνοδο πωλήσεων κατά 11,28% και διαμορφώθηκαν σε 213,51 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2022 από 191,87 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2021. Εξαιρώντας την νομισματική επίδραση, σε ουδέτερη νομισματική βάση, οι πωλήσεις των ξένων χωρών παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων κατά 11,6%.
Η κερδοφορία του ομίλου, αν και χαμηλότερη σε σχέση με το περυσινό εννεάμηνο, παρουσίασε ήπια βελτίωση σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2022, χάρη στη σταθερή αύξηση των πωλήσεων και τη σταθεροποίηση στα κόστη των πρώτων υλών. Ταυτόχρονα, ο όμιλος δίνει έμφαση στον συνεχή έλεγχο των λειτουργικών εξόδων και των δαπανών διαφήμισης και προώθησης προκειμένου να αντισταθμίσει την επίδραση από τα υψηλά επίπεδα κόστους στο περιθώριο μικτού κέρδους του ομίλου.
Κατά το εννεάμηνο του 2022 τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) μειώθηκαν κατά 8,32%, στα 35,48 εκατ. ευρώ από 38,70 εκατ. ευρώ και το περιθώριο EBITDA διαμορφώθηκε σε 10,84% από 13% το εννεάμηνο του του προηγούμενου έτους.
Τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) μειώθηκαν κατά 11,94% το εννεάμηνο του 2022 φθάνοντας τα 25,59 εκατ. ευρώ έναντι 29,06 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2021 και το περιθώριο EBIT ανήλθε στο 7,82% το εννεάμηνο του 2022 από 9,76% την αντίστοιχη περίοδο του 2021.
Αναφορικά με την Ergopack, στην ίδια ανακοίνωση σημειώνεται ότι η κατάσταση λειτουργίας της παραμένει αμετάβλητη. Υπενθυμίζεται ότι, σε συνέχεια της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία στις 24 Φεβρουαρίου 2022, ο όμιλος ανέστειλε προσωρινά την λειτουργία του εργοστασίου της Ergopack που εδρεύει στο Kaniv και την παραγωγή για λόγους ασφαλείας. Από τον Απρίλιο 2022 έγινε επανεκκίνηση σταδιακά της παραγωγής στην Ουκρανία και επί του παρόντος η Ergopack διανέμει και πουλάει, σύμφωνα με μια αυστηρή πολιτική πιστωτικού ελέγχου και ως εκ τούτου καταφέρνει να καλύπτει την πλειοψηφία των καναλιών της στην Ουκρανία καθώς και το δίκτυο εξαγωγών της.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!