Αυξημένο τζίρο κατά 6,84% εμφάνισε πέρυσι ο όμιλος Μούχαλη σε σχέση με το 2020, κυρίως λόγω της ανάπτυξης των υφιστάμενων παραδοσιακών του δραστηριοτήτων, ενώ ανοδικά κινήθηκαν και τα μικτά αποτελέσματα, σε ποσοστό 8%.
Ωστόσο, όπως σημειώνεται στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις, η έντονη δραστηριοποίηση του ομίλου και οι επενδύσεις που πραγματοποιήθηκαν στην δραστηριότητα του e-commerce είχε ως αποτέλεσμα τη διεύρυνση των ζημιών και την μείωση των iδίων κεφαλαίων.
Ειδικότερα ο τζίρος του ομίλου ξεπέρασε τα €349 εκατ. και το μικτό αποτέλεσμα τα €27,4 εκατ. Αναφορικά με τις πωλήσεις αξίζει να αναφέρουμε ότι, την μερίδα του λέοντος έχουν τα καπνικά (€253 εκατ. περίπου) και ακολουθούν λοιπά προϊόντα (με €41 εκατ.) και υπηρεσίες (με €55,4 εκατ.).
Σε επίπεδο κερδοφορίας, τα ΕBITDA υποχώρησαν σε ποσοστό 13,85% (€3,17 εκατ.) ενώ οι τελικές ζημιές διευρύνθηκαν στα €3,25 εκατ. από €1,14 εκατ. την αμέσως προηγούμενη χρονιά
Αυξημένα έξοδα
Αύξηση κατά 7% καταγράφηκε στα έξοδα του ομίλου, τα οποία ανήλθαν σε €349 εκατ. από €326,32 εκατ. το 2020. Μεταξύ άλλων σημαντικά αυξημένες ήταν οι αμοιβές και τα έξοδα για το προσωπικό και προς τρίτους.
Από τα υπόλοιπα έξοδα ξεχωρίζουν η αύξηση της δαπάνης ηλεκτρικού ρεύματος, καθώς σχεδόν δεκαπλασιάστηκε αγγίζοντας τα €445.794 ευρώ (από €46.145 το 2020) και η αύξηση στα έξοδα προβολής και διαφήμισης που ξεπέρασαν τα €2 εκατ. από €1,686 εκατ. το 2020.
Το deal με Delivery Hero
Για τη φετινή χρονιά επισημαίνεται η μεταβίβαση στον γερμανικό πολυεθνικό όμιλο Delivery Hero του κλάδου καφέ και παγωτού και των θυγατρικών εταιρειών ΑΛΦΑ Διανομές, ΙΝΚΑΤ, Delivery.gr και E Table από την 1η Ιουλίου του 2022.
Η στρατηγική της διοίκησης Μούχαλη επικεντρώνεται στους εξής βασικούς στόχους:
- Τη διαχείριση των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης στην αγορά που δραστηριοποιείται με στόχο την μετατροπή της κρίσης σε ευκαιρία.
- Τη διεύρυνση του πελατολογίου με γρηγορότερους ρυθμούς ανάπτυξης των προηγουμένων ετών και αξιοποίηση της παραγωγικής δυναμικότητας της εταιρείας.
- Την περαιτέρω επέκταση και ενίσχυση των δραστηριοτήτων του ομίλου σε νέα προϊόντα και κανάλια διανομής.
- Την αύξηση της μέσης αξίας πωλήσεων ανά σημείο.
Οι τομείς που δραστηριοποιείται
Σήμερα ο Όμιλος Μούχαλη δραστηριοποιείται
στο χονδρικό εμπόριο
- καπνοβιομηχανικών προϊόντων
- προϊόντων Jacobs
- ειδών ζαχαρωδών-κάβας
στην παροχή υπηρεσιών
- από πώληση κωδικών ανανέωσης χρόνου ομιλίας κινητής και σταθερής τηλεφωνίας
- υπηρεσιών logistics
- διαφήμισης και προώθησης προιόντων
- franchise περιπτέρων και καταστημάτων μικρής λιανικής (Kiosky’s One Stop All)
- εξυπηρέτησης παραγγελιών λιανοπωλητών μέσω διαδικτυακών πλατφορμών
στο λιανεμπόριο ειδών περιπτέρου.
Αποκλειστικές συνεργασίες
Ως αποκλειστικές συνεργασίες του Ομίλου Μούχαλη αναφέρονται:
- η αποκλειστική διανομή και εμπορία προϊόντων Phillip Morris, Jacobs, Chipita και Unilever
- οι υπηρεσίες αποκλειστικές διανομής με τις εταιρείες Ελληνικά Λαχεία και Ι.Ο.Ν.