Συγκεκριμένα, σε απάντηση εκπροσώπου της Nike Europe στην «Εφ.Συν.», αναφέρονται τα εξής: «Στα πλαίσια της νέας μας στρατηγικής απευθείας εξυπηρέτησης του πελάτη (Consumer Direct Acceleration Strategy), επιταχύνουμε τις διεργασίες σε αυτή την κατεύθυνση, εξυπηρετώντας τους Ελληνες καταναλωτές μέσα από τα ψηφιακά μας κανάλια και εφαρμογές, τα καταστήματα του εργοστασίου Nike και έναν περιορισμένο αριθμό στρατηγικών συνεργατών, που μοιράζονται το όραμά μας να δημιουργήσουμε μια συνεκτική, συνδεδεμένη και σύγχρονη αγοραστική εμπειρία».
Η απάντηση αυτή έρχεται μετά τη γνωστοποίηση της είδηση ότι κολοσσός των αθλητικών ειδών οργανώνει σε νέα βάση το πελατολόγιό του στην εγχώρια αγορά, προκαλώντας αντιδράσεις και διαμαρτυρίες από την πλευρά των εμπόρων.
Στο πλαίσιο αυτό, προβλέπεται η διακοπή της συνεργασίας με αρκετούς καταστηματάρχες. Μάλιστα η Nike European Operation Netherlands, έστειλε επιστολή σε 91 ελληνικές επιχειρήσεις λιανικής αναφέροντας ότι η στρατηγική τους δεν ταιριάζει με τη στρατηγική ανάπτυξης και τα σχέδια της πολυεθνικής γι’ αυτό και ζητά τη λήξη της συνεργασίας.
Από την πλευρά τους οι Έλληνες έμποροι καταγγέλλουν την πολυεθνική για μονοπωλιακές πρακτικές και αθέμιτο ανταγωνισμό και ετοιμάζονται να προσφύγουν στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια. Για το θέμα έχει ενημερωθεί και η πολιτική ηγεσία.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!