Αύξηση του τζίρου της κατά 7,7% σε σχέση με το 2020 εμφάνισε πέρυσι η Arivia, ελληνική εταιρεία, γνωστή για την παραγωγή plant-based προϊόντων και κυρίως φυτικών τυριών, η οποία παράλληλα κατάφερε να συγκρατήσει την κερδοφορία της σε υψηλά επίπεδα. Ειδικότερα ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε €101,46 εκατ. ενώ το μικτό κέρδος ενισχύθηκε σε ποσοστό 3,7% από το 2020 (€54,75 εκατ.).
Ακόμη, τα EBITDA ξεπέρασαν τα €40 εκατ. (+0,94%), ενώ τα κέρδη μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε €39,51 εκατ., αυξημένα σε ποσοστό 37,25% συγκριτικά με την αμέσως προηγούμενη χρονιά.
Αναδιοργάνωση
Σε ΔΣ που πραγματοποιήθηκε στις 6 Οκτωβρίου 2021, στo πλαίσιο της αναδιοργάνωσης του Ομίλου ARIVIA, αποφασίστηκε μεταξύ άλλων:
- Η πώληση της άμεσης θυγατρικής Arivia International Ltd στη μητρική Upfield Europe B.V. σύμφωνα με τους όρους που περιλαμβάνονται στη Συμφωνία Μεταβίβασης Μετοχών μεταξύ των Arivia Α.Β.Ε.Ε. και της Upfield Europe B.V.
- Η πώληση εκ μέρους της θυγατρικής Arivia International Ltd της θυγατρικής της Arivia USA Inc. στην Upfield US Inc.
- Η πώληση εκ μέρους της θυγατρικής Arivia International Ltd της θυγατρικής της Veganest Limited στη μητρική Upfield Europe B.V. σύμφωνα με τους όρους που περιλαμβάνονται στη Συμφωνία Μεταβίβασης Μετοχών μεταξύ των εταιρειών Arivia International Ltd και της Upfield Europe B.V.
Επέκταση του VIOLIFE
Ακόμη η εταιρεία στα πλαίσια της ενίσχυσης, προώθησης και επέκτασης του σήματος VIOLIFE συνέχισε τη στοχευμένη παγκόσμια διαφημιστική εκστρατεία, εντάσσοντας στο δυναμικό του έμπειρη ομάδα στελεχών αλλά και δεσμεύοντας σημαντικά κονδύλια για την προώθηση του σήματος «VIOLIFE», πρωτίστως σε:
- ΗΠΑ
- Καναδά
- Ηνωμένο Βασίλειο
- Γερμανία
Βασικές προτεραιότητες για το 2022
Οπως αναφέρεται στις ετήσιες χρηματοοικονομικές καταστάσεις, «η ένταξη της παγκόσμιας δραστηριότητας της Arivia υπό την ομπρέλα του Ομίλου Upfield έρχεται να ενισχύσει την εμπιστοσύνη, ενός παγκόσμιου πρωτοπόρου στην παραγωγή και εμπορία "plant-based" προϊόντων, στην ήδη επιτυχημένη πορεία της Εταιρείας και να δημιουργήσει τεράστιες εμπορικές ευκαιρίες σε παγκόσμιο επίπεδο».
Οι βασικές προτεραιότητες της διοίκησης της εταιρείας για το 2022 είναι:
- Η περαιτέρω εκμετάλλευση του παγκόσμιου δικτύου της UPFIELD για διείσδυση στις αγορές χωρών που μέχρι σήμερα η Εταιρεία δεν είχε πρόσβαση ή περιορισμένη εμπορική παρουσία.
- Η ωφέλεια από τη δημιουργία οικονομιών κλίμακας λόγω των δικτύων διανομής και παραγωγής της UPFIELD.
- Η ενίσχυση της παρουσίας των προϊόντων της Εταιρείας στις ΗΠΑ, τον Καναδά, στο Ηνωμένο Βασίλειο και στη Γερμανία, κυρίως μέσω του δικτύου πωλήσεων της Upfield, με προσθήκη νέων σημείων διάθεσης και ανάπτυξη ιδίων εμπορικών σημάτων (own brands)
- Η υλοποίηση του επενδυτικού πλάνου της εταιρείας προκειμένου να υποστηριχθεί η αναπτυξιακή προοπτική της.
- Η επιτυχής υλοποίηση ανατιμήσεων για να αντισταθμιστεί η σημαντική αύξηση κόστους α’ υλών, υλικών συσκευασίας και ενέργειας.
Επένδυση
Στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση των Μετόχων που πραγματοποιήθηκε στις 14 Ιουνίου 2022, αποφασίστηκε ο σχηματισμός ειδικού αποθεματικού ποσού €12,029 εκατ. με ισόποση μεταφορά του ποσού από φορολογημένα αποτελέσματα εις νέο στα πλαίσια της κάλυψης ιδίας συμμετοχής επενδυτικού σχεδίου του Ν. 4399/2016 που έχει ήδη εγκριθεί από τις αρχές του έτους.
Η επένδυση αυτή αφορά στην επέκταση της δυναμικότητας σε υφιστάμενη μονάδα για την παραγωγή τυριού φυτικής προέλευσης σε μορφή πλάκας και αλειφόμενου & διαφοροποίηση της παραγωγής με προσθήκη νέας γραμμής παραγωγής για την παραγωγή τυριού σε μορφή Mini Portion Hot Filling στον Δήμο Προσοτσάνης.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!