Πριν από επτά χρόνια ο Ελληνοαμερικανός Jimmy Soursos, και αφού είχε περάσει για 5,5 χρόνια από την Toshiba Business Solution, θέλησε να αλλάξει ρότα, κυνηγώντας το δικό του «Αmerican dream». Αποφάσισε λοιπόν να στραφεί σε έναν κλάδο όπου οι Ελληνες έχουν… διαπρέψει σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη, αυτόν της εστίασης.
Ετσι, στις αρχές του 2014, με τη βοήθεια ομογενών φίλων του, δημιουργεί στη Νέα Υόρκη την αλυσίδα σουβλατζίδικων Greek Xpress, με στόχο να φέρει τα αγαπημένα του ελληνικά πιάτα στις ΗΠΑ σε προσιτές τιμές.
Σήμερα, η Greek Xpress έχει καταφέρει να μεγαλώσει αρκετά, καθώς λειτουργούν ήδη επτά καταστήματα (σε Brooklyn, Long Island και Manhattan) και ετοιμάζεται να ανοίξει το 8ο της σημείο πώλησης στο Staten Island.
Το deal με τη Fransmart
Η παρουσία της όμως δεν πέρασε απαρατήρητη από τη Fransmart, την κορυφαία εταιρεία στον κόσμο στην ανάπτυξη καταστημάτων με την μέθοδο του franchise, η οποία θυμίζουμε ότι έχει αναλάβει την επέκταση και μίας άλλης γνωστής αλυσίδας με άρωμα ελληνικό, της GFG (των Γιώργου Δρόσου και Γιάννη Χήτου).
Η συμφωνία που έκλεισε πρόσφατα η Greek Xpress με τη Fransmart κάνει λόγο για δημιουργία 400 καταστημάτων μέσα στην επόμενη πενταετία!
«Ετοιμη εταιρεία για ταχεία ανάπτυξη»
«Οι πελάτες ψηφίζουν με τα πορτοφόλια τους και τα εστιατόρια Greek Xpress είναι... απασχολημένα», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Fransmart, Dan Rowe, ο οποίος πρόσθεσε: «Εχουμε πλήρη εμπιστοσύνη ότι αυτή η ιδέα θα μπορούσε να εξελιχθεί σε μία ελληνική Five Guys ή Chipotle. Με το χαμηλό κόστος κατασκευής, τις υψηλές πωλήσεις, την εξαιρετική απόδοση επένδυσης (ROI) και τους γρήγορους χρόνους εξυπηρέτησης, η εταιρεία είναι έτοιμη για ταχεία ανάπτυξη».
«Καταπληκτική ευκαιρία»
«Ως μια επιτυχημένη, μικρή fast casual αλυσίδα εστιατορίων, το να βρίσκεσαι σε θέση να επεκταθείς με franchise αποτελεί μια καταπληκτική ευκαιρία», σημειώνει ο ιδρυτής της Greek Xpress, Jimmy Soursos. «Υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες στη διαδικασία franchising που δεν είχαμε τις γνώσεις ή τους πόρους για να την υλοποιήσουμε. Η Fransmart θα μας βοηθήσει να αναπτυχθούμε γρήγορα, ενώ παράλληλα θα μας βοηθήσει να διατηρήσουμε τις αυθεντικές, υψηλής ποιότητας γεύσεις που περιμένουν οι πελάτες από εμάς».
Πρώτες ύλες από την Ελλάδα
Η Greek Xpress φέρνει τόνους προϊόντων από την Ελλάδα καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, όπως π.χ. γιαούρτι, σύκα, φέτα, ελιές, έξτρα παρθένο ελαιόλαδο και άλλα φρέσκα υλικά για τα προϊόντα που βρίσκονται στο menu, το οποίο εκτός από σουβλάκια έχει σαλάτες, σάντουιτς και διάφορα ορεκτικά.
Τα λαχανικά, η αλυσίδα τα προμηθεύεται καθημερινά από τις αγορές NY’s Hunts Point Market και Long Island Small Family Farms, όπου υπάρχει πρόσβαση σε επιλεγμένα ή βιολογικά λαχανικά από 55 χώρες και 49 Πολιτείες των ΗΠΑ.
Αναφορικά με τα κρέατα, επιλέγονται μόνο κρέατα premium και βιολογικά από παγκοσμίως αναγνωρισμένα brands, όπως τονίζεται στο site της εταιρείας.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!