Τα πρώτα της καταστήματα στην Ελλάδα αναμένεται να ανοίξει στο τέλος της χρονιάς η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης ένδυσης της Πολωνίας, LPP, όπως επιβεβαίωσε ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, Przemyslaw Lutkiewicz, κατά τη διάρκεια της τελευταίας τηλεδιάσκεψης.
«Είμαστε σε προκαταρκτικές συνομιλίες με ιδιοκτήτες ακινήτων. Πιστεύουμε ότι θα καταφέρουμε να ανοίξουμε τα πρώτα καταστήματα στην Ιταλία και την Ελλάδα αυτό το ημερολογιακό έτος», δήλωσε ο Lutkiewicz.
Προς το παρόν, ο όμιλος λειτουργεί μόνο διαδικτυακά και στις δύο χώρες. Ειδικότερα από τις 19 Απριλίου 2022 λανσαρίστηκε το Sinsay e-commerce σε Ελλάδα, Ιταλία και Ισπανία.
Απάντηση στις απώλειες από Ουκρανία και Ρωσία
Πρόκειται για ένα σχέδιο επέκτασης της LPP στην Ευρωπαϊκή Ένωση - δίνοντας έμφαση σε χώρες που δεν έχει παρουσία όπως π.χ. την Ελλάδα - μετά την αναστολή των εργασιών της στην Ουκρανία και το κλείσιμο καταστημάτων στη Ρωσία. Η απώλεια των δύο ανατολικών αγορών θα κόστιζε το 25% των ετησίων εσόδων.
Εκτός από τα σχέδια επέκτασης σε Ιταλία, Ελλάδα και Κύπρο από το επόμενο έτος, θα συνεχίσει να επεκτείνει το εμπορικό σήμα «Reserved» σε Γερμανία και Βρετανία.
Η παρουσία της σε 38 χώρες
Έμφαση στο ecommerce
Τα αναμενόμενα φετινά έσοδα της τάξης των 16 δις. ζλότι ($3,76 δισ.) «μας επιτρέπουν να σκεφτούμε ήρεμα για το μέλλον της LPP» είχε αναφέρει την περασμένη άνοιξη ο Lutkiewicz.
Η εταιρεία θα επικεντρωθεί και φέτος στην ανάπτυξη της επιχειρηματικής της δραστηριότητας ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία ξεπέρασε στο τέταρτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2021/2022, το 30% των συνολικών πωλήσεων.
Κατά το τρέχον έτος, η εκτιμώμενη αξία των εσόδων από διαδικτυακές πωλήσεις μπορεί να φτάσει τα 5 δισ.ζλότι.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!