Στους 10 ανήλθαν πλέον οι συνεργάτες της εταιρείας Μασούτης στο e-shop της βορειοελλαδίτικης αλυσίδας σούπερ μάρκετ.
Συνεχίζοντας τη δυναμική της ανάπτυξη στο e-commerce, η Μασούτης ενισχύει περαιτέρω το ηλεκτρονικό της κατάστημα με μια ακόμα σημαντική συνεργασία με τη Morgan Collection, φέρνοντας τα προϊόντα της ένα κλικ πιο κοντά στον καταναλωτή.
Εντυπωσιακά κοσμήματα, statement τσάντες, καπέλα, γυαλιά και unique ρούχα που ακολουθούν τα hot trends της εποχής είναι πλέον διαθέσιμα στο eshop.masoutis.gr μέσα από την πλούσια συλλογή της Morgan Collection.
Η συνεργασία με Μαρμαρίδη
Θυμίζουμε ότι τον προηγούμενο μήνα είχε ανακοινωθεί η συνεργασία με την Κ. Μαρμαρίδης ΑΕ. Η εταιρεία αυτή δραστηριοποιείται στον χώρο του επίπλου από το 1955, ενώ, όπως αναφέρει η Μασούτης σε ανακοίνωσή της, «η παράδοση, το όραμα και το πάθος για τελειότητα την εξέλιξαν σε μια από τις κορυφαίες εταιρείες επίπλων στην Ελλάδα». Στα προϊόντα που ο καταναλωτής μπορεί να αγοράσει μέσα από το e-shop του Μασούτη περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων:
- Έπιπλα
- Βάζα
- Διακοσμητικά
- Μαξιλάρια
- Φωτιστικά
Επενδύσεις στρατηγικής ανάπτυξης
Οι νέες αυτές συνεργασίες εντάσσονται στο πλαίσιο στρατηγικής ανάπτυξης και ψηφιακού μετασχηματισμού της εταιρείας. Το e-shop masoutis εξελίχθηκε πλέον, σε ένα ψηφιακό shopping mall, απ’ όπου ο καταναλωτής, σε μία συναλλαγή, μπορεί να πραγματοποιήσει αγορές με "one-stop-shop" εμπειρία απευθείας από τα συνεργαζόμενα καταστήματα μέσα από την ενότητα "οι συνεργάτες μας".
Σύμφωνα με τα στελέχη της αλυσίδας, η Μασούτης συνεχίζει να επενδύει στην ισχυρή σχέση εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές, αφουγκράζεται τις νέες ανάγκες τους, όπως αυτές διαμορφώνονται ανάλογα με τις εξελίξεις, και προσφέρει καινοτόμες προτάσεις σε μια omnichannel εμπειρία αγορών.
Οι περσινές κινήσεις
Πέρυσι είχαν προηγηθεί: οι προσθήκες του ηλεκτρονικού φαρμακείου vita4you.gr τον περασμένο Σεπτέμβριο, των brands του ομίλου Σαραφίδη (Cook-Shop, Bag Stories, Brands in a box) τον Ιούλιο και των προϊόντων του ομίλου Βιοκαρπέτ την άνοιξη του 2021.
Η διοίκηση της Μασούτης εκτιμά ότι οι στρατηγικές συμμαχίες φέρνουν ακόμη πιο κοντά την αλυσίδα στον τελικό καταναλωτή. Ο retailer προσπαθεί να καλύψει όλο και περισσότερες αγοραστικές επιθυμίες των πελατών της για προϊόντα και υπηρεσίες, μέσα από το καθημερινό τους κανάλι συναλλαγών.
Γενικότερα, ο ιδιοκτήτης της αλυσίδας, Γιάννης Μασούτης, από πολύ νωρίς είχε βάλει ψηλά την τεχνολογία στα «όπλα» της εταιρείας για να την εξελίξει, να την ψηφιοποιήσει και να την κάνει πιο αποδοτική».
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!