Την παρουσία της στην ελληνική αγορά ενισχύει η Ιταλική Custom, που εξειδικεύεται στην παροχή ψηφιακών λύσεων στις υπηρεσίες λιανεμπορίου, μέσω της συνεργασίας της με την ελληνική εταιρεία Diginet.
Εκμεταλλευόμενη και την εισροή πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης που θα οδηγήσουν τις ελληνικές επιχειρήσεις στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους η συνύπαρξη των δυο εταιρειών θα δημιουργήσει το πρώτο της roadshow στην Ελλάδα παρουσιάζοντας όμια σειρά ψηφιακών λύσεων για κάθε κλάδο της αγοράς.
Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της Diginet Αθανάσιο Παπαγεωργίου «οι πωλήσεις στην Ελλάδα είναι περίπου 3 εκατ. ευρώ και φέτος αναμένεται να κινηθούν στα ίδια επίπεδα» ενώ το 2023 αναμένεται να υπάρξει μια αύξηση του τζίρου κατά 30 - 40% εξαιτίας των αναβαθμίσεων και έργων που θα γίνουν μέσα από το Ταμείο Ανάκαμψης. Η Diginet έχει σημαντικό μερίδιο στην αγορά των ταμειακών μηχανών στην Ελλάδα που φτάνει πάνω από το 10%, και βρίσκεται σε 50.000 τοποθετήσεις.
«Το πρώτο τετράμηνο του 2022 ήταν δύσκολο καθώς η ανησυχία που έχει προκαλέσει ο πόλεμος στην Ουκρανία έχει κάνει πιο επιφυλακτικές τις επιχειρήσεις και έχει επιβραδύνει την ανάπτυξη στην αγορά Πληροφορικής, ωστόσο «τα προγράμματα του Ταμείου Ανάκαμψης που θα έρθουν προς το τέλος του 2022 θα δώσουν ώθηση που θα δημιουργήσει ένα θετικό μομέντουμ που θα φανεί την επόμενη χρονιά» καταλήγει.
Ποιοτικές λύσεις στις επιχειρήσεις
Όσο για την ιταλική εταιρεία Custom, που ηγείται στην παγκόσμια ψηφιακή αγορά, έχει στόχο να φτάσει τα 150 εκατ. ευρώ το 2022 μετά από τις δυο δύσκολες χρονιές της πανδημίας που έπληξαν σημαντικά το εμπόριο, διατηρώντας τα μεγέθη της εταιρείας σταθερά στα 126 εκατ. ευρώ με το βλέμμα να είναι στους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης.
Ο επικεφαλής του Corporate Marketing & Press Communication της Custom Alessandro Mastropasqua, αναφερόμενος στην συνεργασία με την Diginet και την δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά υποστηρίζει πως «στόχος μας είναι να μπορούμε να προσφέρουμε ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων και λύσεων και να διευρύνουμε το αποτύπωμά μας στην ελληνική αγορά ενώ θέλουμε και να εκμεταλλευτούμε την δυναμική που θα δώσουν οι ευρωπαϊκοί πόροι του Ταμείου Ανάκαμψης.
Αποτελεί προτεραιότητα για εμάς να μπορούμε να προσφέρουμε σύγχρονες και ποιοτικές λύσεις στις επιχειρήσεις που θα τους βοηθήσει να προχωρήσουν τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό και να αυξήσουν την παραγωγικότητα τους καθώς και να εκπαιδεύσουμε την αγορά για την σημασία της χρήσης αυτών των εργαλείων, μέσα από τις συνέργειες που έχουμε στην Ελλάδα».
Από τους μεγαλύτερους συνεργάτες της Custom είναι η Fraport, που έχει ήδη αναλάβει 14 ελληνικά αεροδρόμια, με κ. Mastropasqua να σημειώνει ότι η ιταλική εταιρεία έχει μεγάλο ενδιαφέρον για τα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης.
«Από τη μία πλευρά οι πόροι του ευρωπαϊκού Ταμείου Ανάκαμψης αποτελούν τη σημαντικότερη προσδοκία στην Ελλάδα όπως και σε πολλές άλλες χώρες της Ευρώπης, μπορούν να χρηματοδοτήσουν πολλές δράσεις στην κατεύθυνση της ψηφιοποίησης των επιχειρήσεων. Ο εκσυγχρονισμός του τομέα των μεταφορών θα υποστηριχθεί επίσης από τα κεφάλαια ανάκαμψης, αλλά η ευαισθητοποίηση των λύσεων είναι θεμελιώδης για να μοιραστούν και να δοθούν οι σωστές τεχνολογίες για τις σωστές ανάγκες» σημειώνει ο κ. Παπαγεωργίου.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των ελληνικών επιχειρήσεων
Στο πλαίσιο της ψηφιοποίησης του λιανικού εμπορίου και των νέων ταμειακών μηχανών, η Custom έχει ήδη καταγράψει μεγάλο ενδιαφέρον από επιχειρήσεις για φορολογικές λύσεις, με την Diginet σε συνεργασία με την ιταλική εταιρεία, να εντείνει το αποτύπωμά της στην ελληνική αγορά μέσα από ένα ευρύ φάσμα προϊόντων και λύσεων.
«Ο φορολογικός ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί ένα πολύ σημαντικό βήμα για την ανάπτυξη της αγοράς αλλά κυρίως για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής που πλήττει σημαντικά την οικονομία μας», αναφέρει ο κ. Παπαγεωργίου που επισημαίνει ότι «ο αυτοματισμός πλέον έχει προχωρήσει σε όλο και περισσότερους κλάδους».
Ανάμεσα στις λύσεις που προσφέρουν Custom και Diginet είναι και τα «lockers» (σημεία παραλαβής ηλεκτρονικών παραγγελιών), μηχανήματα που διαχειρίζονται ουρές, συστήματα «click&collect» για παραγγελία και παραλαβή προϊόντων, καθώς και «cash kiosks» που είναι για αυτόματες πληρωμές.
«Όλες οι επιχειρηματικές λύσεις και οι τεχνολογίες που αποφεύγουν την εγγύτητα μεταξύ των ανθρώπων, παρέχουν υπηρεσίες παράδοσης, διαχειρίζονται ή/και αποτρέπουν το σχηματισμό ουρών και βοηθούν τους πωλητές των καταστημάτων, είναι θεμελιώδους σημασίας για την επανεκκίνηση με τον καλύτερο τρόπο», αναφέρει ο Alessandro Mastropasqua.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!