Με διεθνή προσανατολισμό και έμφαση στην εξωστρέφεια, η εταιρεία Αγγελάκης ΑΕ συνεχίζει το εξαγωγικό της πλάνο και εδραιώνει την παρουσία της δημοφιλούς σειράς προϊόντων «Ελαιοπουλάκι» στην αγορά του Ντουμπάι με επιπλέον διαθέσιμους κωδικούς και πιο διευρυμένη διανομή.
Σύμφωνα με την εταιρεία, οι προϊοντικοί κωδικοί «Ελαιοπουλάκι» είναι πλέον διαθέσιμοι τόσο για τη λιανική αγορά όσο και για τη μαζική εστίαση.
Σημειώνεται ότι η πρώτη τοποθέτηση των προϊόντων «Ελαιοπουλάκι» στην αγορά του Ντουμπάι πραγματοποιήθηκε στα τέλη του 2019, αλλά η πανδημία της covid-19 το 2020 ανέστειλε προσωρινά την περαιτέρω προώθηση και τοποθέτησή τους στην εν λόγω αγορά. Καθώς η κατάσταση έχει πλέον ομαλοποιηθεί, η εταιρεία υλοποιεί δυναμικά το εξαγωγικό της σχέδιο στη συγκεκριμένη αγορά, αλλά και στις υπόλοιπες χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται. Αυτό αντικατοπτρίζεται και στα αποτελέσματά της, αφού ήδη μέσα στους πρώτους πέντε μήνες του 2022 έχει καταφέρει να επιτύχει, σε απόλυτα νούμερα, τις συνολικές πωλήσεις εξωτερικού του 2021.
Υπενθυμίζεται ότι εντός του 2021 πραγματοποιήθηκε τοποθέτηση της προϊοντικής σειράς «Ελαιοπουλάκι» στην αγορά του Χονγκ Κονγκ. Το «Ελαιοπουλάκι» είναι το μοναδικό, πατενταρισμένο, ελληνικό κοτόπουλο που τρέφεται με 100% φυτικές τροφές που βασίζονται στο αγνό ελαιόλαδο και το καλαμπόκι και έχει ήδη κερδίσει την προτίμηση των καταναλωτών στην Ελλάδα αλλά στο εξωτερικό.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!