Νέα
  • ΓΔ: 1401.58 +0.28%
  • Τζίρος: 93,54 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πώς οι έμποροι μπορούν να δημιουργήσουν ηλεκτρονική βιτρίνα

Βιτρίνα
Βιτρίνα / Φωτογραφία: Eurokinissi

Η πανδημία επιτάχυνε εντυπωσιακά τη διείσδυση του online shopping στην καθημερινότητά μας και με βάση τα στοιχεία του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA), E-Commerce coordinator- Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN), στο πρώτο εξάμηνο του 2020 οι ηλεκτρονικές αγορές στην Ελλάδα εμφάνισαν θετικό ρυθμό 171% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Το καλοκαίρι ο ρυθμός αύξησης κυμάνθηκε από 40% έως και 70% και την «black εβδομάδα» έγιναν περισσότερες ψηφιακές αγορές σε σχέση με το 2019 κατά 70%.

Την ίδια ώρα όμως, διαπιστώνεται ότι μόνο το 11% των επιχειρήσεων στην Ελλάδα πραγματοποιούν πωλήσεις διαδικτυακά με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο να κινείται στο 20%. Αυτό το κενό, ειδικά για τις μικρότερες επιχειρήσεις του λιανεμπορίου, μπορεί να αρχίσουν να καλύπτουν διάφορα ψηφιακά εργαλεία που υπάρχουν σήμερα στη χώρα και αφορούν στο σύνολο της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας.

Ο Εμπορικός Σύλλογος της Αθήνας ανέδειξε στο σύνολό τους τα εν λόγω εργαλεία σε μια σύντομη και πρακτική διαδικτυακή παρουσίαση.

 e-λιανικό

Στο τέλος Ιανουαρίου θα ανοίξει η πλατφόρμα για τη Δράση «e-λιανικό» με δικαιούχους μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις λιανεμπορίου (ΚΑΔ 47 και αναλυτικοί αυτού με την εξαίρεση του τομέα της αλιείας και της εμπορίας καπνού και προϊόντων καπνού), που διατηρούν φυσικό κατάστημα και η λειτουργία τους έχει ανασταλεί για τουλάχιστον μία ημέρα από 18 Μαρτίου 2020.

Η ενίσχυση είναι 5.000 ευρώ για τη δημιουργία νέου ηλεκτρονικού καταστήματος με 100% χρηματοδότηση, ενώ για αναβάθμιση υφισταμένου e-shop ανέρχεται σε 1.500 ευρώ. Όποιος θέλει να υλοποιήσει νέο e-shop θα έχει περιθώριο έξι μηνών.

Ο προϋπολογισμός της Δράσης είναι 80.000.000 ευρώ και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και από εθνικούς πόρους.

e-katanalotis

Την αναβαθμισμένη πλατφόρμα e-katanalotis.gr της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή μπορούν να χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις που δεν έχουν ηλεκτρονικό κατάστημα για να ενημερώνουν τους καταναλωτές για τις παραγγελίες μέσω click away. Επίσης μπορούν να διασυνδέσουν το e-shop τους με την υπηρεσία «click away ραντεβού».

agora.delivery

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα agora.delivery από την Περιφέρεια Αττικής παρέχει τη δυνατότητα δωρεάν δημιουργίας e-shop σε καταστήματα λιανικής πώλησης και μικρομεσαίες επιχειρήσεις υποστηρίζοντας delivery ή και παραγγελίες με click away. Ήδη, στις 20 ημέρες που λειτουργεί, περισσότερα από 500 καταστήματα έκαναν την εγγραφή τους. Οι επιχειρήσεις που εγγράφονται, δεν επιβαρύνονται με κόστος ή προμήθειες επί της παραγγελίας.

Google

Η Google, μέσω της συνεργασίας της με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών, θα προσφέρει δωρεάν ατομικές διαδικτυακές συναντήσεις με συμβούλους της εταιρείας, οι οποίοι μεταξύ άλλων:

  • Θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν ένα προφίλ μέσω του οποίου θα προβάλλεται η επιχείρησή τους δωρεάν στην Αναζήτηση και στους χάρτες της Google μέσα από την υπηρεσία Google My Business.
  • Οι επιχειρήσεις θα έχουν την δυνατότητα να προβάλλουν σημαντικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων των επιλογών εξυπηρέτησης όπως π.χ. παράδοση χωρίς επαφή και παραλαβή έξω από το κατάστημα.

Η σύμπραξη με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών έρχεται σε συνέχεια της πρόσφατης συνεργασίας της Google με το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, που ανακοινώθηκε τον προηγούμενο μήνα, για ένα πρόγραμμα ψηφιακής ενδυνάμωσης για τις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου. Το ενδιαφέρον για τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, η οποία περιλαμβάνει κυρίως δωρεάν ομαδικά διαδικτυακά σεμινάρια ψηφιακής εκπαίδευσης, είναι τόσο μεγάλο ώστε, μέσα σε 4 μόλις εβδομάδες, περισσότεροι από 4.000 εκπρόσωποι μικρομεσαίων επιχειρήσεων λιανεμπορίου έχουν δηλώσει τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα και 2.500 έχουν ήδη εκπαιδευτεί.

Athens is Back

Ο Δήμος Αθηναίων ένωσε τις δυνάμεις του με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών και εγκαινίασε την πρωτοβουλία Athens is Back. Μέχρι σήμερα, περισσότερες από 900 επιχειρήσεις έχουν προβάλει - δωρεάν - τις προσφορές τους στον χάρτη του Athens is Back, παροτρύνοντας κατοίκους και επισκέπτες να στηρίξουν την τοπική οικονομία και επιχειρηματικότητα. Μπορούν να συμμετέχουν όλες οι επιχειρήσεις εστίασης, τα εμπορικά καταστήματα και λοιπές επιχειρήσεις που λειτουργούν ακολουθώντας τα ισχύοντα μέτρα (ηλεκτρονικές, τηλεφωνικές και click away παραγγελίες) και δραστηριοποιούνται στα 7 δημοτικά διαμερίσματα της Αθήνας.

DirectMarket

Η Ηλεκτρονική αγορά www.DirectMarket.gr στηρίζεται από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος (ΚΕΕΕ) και τα Ελληνικά Εμπορικά Επιμελητήρια σε συνεργασία με την εταιρεία Knowledge Broadband Services. Πρόκειται για ένα ηλεκτρονικό πολυκατάστημα σε πανελλαδικό επίπεδο με περισσότερες από 1.600 επιχειρήσεις. Η επιχείρηση μπορεί είτε να προβάλει απλά τα προϊόντα της είτε και να τα πουλάει ηλεκτρονικά.

Public

Δωρεάν συνδρομή στο Public.gr για έξι μήνες προσφέρει σε όλα τα μέλη του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών η Public, στηρίζοντας έμπρακτα τους εμπόρους της πρωτεύουσας στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων τους.

Κατ’ αυτό τον τρόπο, τα μέλη του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών αποκτούν τη δυνατότητα να πουλήσουν ηλεκτρονικά τα προϊόντα τους απευθυνόμενοι στα εκατομμύρια επισκέπτες του Public.gr από όλη την Ελλάδα, αυξάνοντας έτσι το πελατολόγιο αλλά και τον τζίρο τους.

Παράλληλα, απολαμβάνουν την υποστήριξη που προσφέρει στα μέλη του το Public.gr, τόσο σε επίπεδο προβολής και διαφήμισης όσο και σε τεχνική υποστήριξη και συμβουλευτική για την βελτιστοποίηση των ηλεκτρονικών καταστημάτων που συμμετέχουν σε αυτό.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Public.gr είναι το πρώτο Marketplace στην Ελλάδα στο οποίο συμμετέχουν πλέον περισσότερα από 2.000 καταστήματα σε από όλη την Ελλάδα. Πλέον, στα ψηφιακά του ράφια διατίθενται περισσότερες από 1.000.000 προσφορές προϊόντων.

VitrinaBox

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών δημιούργησε μία καινοτόμο εφαρμογή (Virtual Walkthrough powered by VitrinaBox) για την online Εικονική Περιήγηση των Επιχειρήσεων με ένα «κλικ», μέσω της οποίας ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να επισκεφτεί εικονικά ένα φυσικό κατάστημα ή μια επιχείρηση να περιηγηθεί και να προχωρήσει σε αγορές εύκολα και γρήγορα.

AthEns VtradE

Το ΕΒΕΑ ανέλαβε την πρωτοβουλία για τη δημιουργία του εικονικού εκθετηρίου AthEns VtradE, με σκοπό να δημιουργήσει ένα νέο κανάλι άμεσης και συστηματικής ψηφιακής επικοινωνίας για τα μέλη του, ιδίως για αυτά τα οποία στηρίζουν τις B2B πωλήσεις τους μέσω της συμμετοχής τους σε εκθέσεις στην Ελλάδα και διεθνώς. Ο κάθε εκθέτης μπορεί να σχεδιάσει και να διαμορφώσει το δικό του εικονικό περίπτερο.

Skroutz

Η Skroutz Merchants δίνει τη δυνατότητα σε κάθε εμπορική επιχείρηση, με ή χωρίς e-shop, να ενισχύσει τις πωλήσεις της μέσα από το ηλεκτρονικό κανάλι της το οποίο επισκέπτονται 8,5 εκατ. μοναδικοί επισκέπτες το μήνα. Στο marketplace της Skroutz συμμετέχουν περισσότερες από 3.200 επιχειρήσεις, οι οποίες δεν έχουν ηλεκτρονικό κατάστημα.

Τραπεζικές λύσεις

Ολοκληρωμένες λύσεις e-commerce για τις ηλεκτρονικές πληρωμές και τις εμπορικές συναλλαγές των μικρομεσαίων επιχειρήσεων προσφέρουν οι τράπεζες ακόμη και σε επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα.

 

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ