Την συνεργασία της με την εταιρεία τεχνολογίας Printec, για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας φωνητικής καθοδήγησης στα αυτόματα μηχανήματα ανάληψης μετρητών (ΑΤΜs) εξήγγειλε η Alpha Bank.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, πρόκειται για μια πρωτοβουλία της τράπεζας, μέσω της οποίας επιθυμεί να εξασφαλίσει το ίδιο επίπεδο εξυπηρέτησης προς όλους τους πελάτες της, αναβαθμίζοντας με αυτή την υπηρεσία την πρόσβαση ατόμων με περιορισμένη όραση στα ATMs.
Για την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου ήταν αναγκαίο να ληφθούν υπ'όψιν ορισμένοι περιορισμοί, όπως το γεγονός ότι τα ATMs που βρίσκονται στο πεδίο προέρχονται από δύο διαφορετικούς προμηθευτές, και να συνυπολογιστεί η ανάγκη για ένα περιβάλλον που θα υποστηρίζει πολλές γλώσσες, με πιο σημαντικές τα αγγλικά και τα ελληνικά.
Η Printec, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του υπάρχοντος λογισμικού των ΑΤΜs τεχνολογίας NCR, και συνδυάζοντάς το παράλληλα με σύγχρονες τεχνολογίες αναγνώρισης φωνής επίσης NCR, έδωσε τη δυνατότητα στο ΑΤΜ να μετατρέπει τα μηνύματα που εμφανίζονται στην οθόνη σε φωνητικές οδηγίες. Έτσι, ένας χρήστης με πρόβλημα όρασης μπορεί πλέον να συνδέει τα ακουστικά του στο μηχάνημα, ενεργοποιώντας αυτόματα τη λειτουργία φωνητικής καθοδήγησης και σε συνδυασμό με το αριθμητικό πληκτρολόγιο να πραγματοποιεί τις βασικές συναλλαγές στο ΑΤΜ.
Μέχρι στιγμής, η συγκεκριμένη λειτουργία έχει ενεργοποιηθεί σε περισσότερα από 100 ATMs, καλύπτοντας έτσι ένα σημαντικό τμήμα του υπάρχοντος δικτύου και διευκολύνοντας καθημερινά τους πελάτες της Alpha Bank.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!