Με 17,7% «έτρεξε» στο 11μηνο η ηπειρωτική βιομηχανία εμφιαλώσεων, Βίκος, σε μία περίοδο κατά την οποία η αγορά (σε όρους όγκου) αναπτύχθηκε με 5,8% στην αγορά των σούπερ μάρκετ. Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία της NielsenI -τα οποία επικαλείται η εταιρεία- τα οποία περιλαμβάνουν σημεία πώλησης (SuperMarkets + Superettes + Discounters) από την Ηπειρωτική Ελλάδα και την Κρήτη.
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, το μερίδιο αγοράς που κατέκτησε το brand Βίκος στο 11μηνο 2021 ανήλθε στο 17,4%, το οποίο, σύμφωνα με την εταιρεία, αποτελεί κορυφαία επίδοση στο «επώνυμο» εμφιαλωμένο νερό. Σημειώνεται βέβαια ότι επίσης το νερό Ζαγόρι (της Χήτος) έχει μερίδιο επίσης 17,4%, ενώ τo εμφιαλωμένο νερό ιδιωτικής ετικέτας έχει μερίδιο 29,6%.
Οι διακρίσεις
Όπως επισημαίνεται από την εταιρεία, «τα στοιχεία επιβεβαιώνουν με πανηγυρικό τρόπο τον πρωταγωνιστικό ρόλο που έχει η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων (Βίκος Α.Ε.), στην αγορά του εμφιαλωμένου φυσικού μεταλλικού νερού» .
Προσθέτει δε ότι «ερχονται μάλιστα λίγο μετά και την πολλαπλή βράβευση από τον καθιερωμένο θεσμό True Leaders της Icap για το έτος 2020.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία Βίκος:
● Αναδείχθηκε ως μία από τις 500 εταιρείες με τα μεγαλύτερα κέρδη EBITDA για το 2020 (με άνοδο 26 θέσεις στην κατάταξη, από 139 το 2019, σε 113 το 2020)
● Διακρίθηκε ως μία από τις 500 εταιρείες με τον μεγαλύτερο αριθμό προσωπικού που έχει αυξήσει το προσωπικό της μεταξύ των ετών 2019 και 2020
● Βρίσκεται στις κορυφαίες θέσεις του κλάδου της με βάση τον κύκλο εργασιών
● Είναι σταθερά ανάμεσα στους 109 Business Leaders in Greece από το 2011 έως σήμερα
● Αξιολογήθηκε με υψηλό ICAP Score
Συνεχίζει το επενδυτικό της πρόγραμμα
Η διοίκηση της ηπειρωτικής βιομηχανίας καταλήγει αναφέροντας πως «τα τεκμηριωμένα και αδιαμφισβήτητα στοιχεία ως προς τις επιδόσεις της Βίκος Α.Ε. και το κορυφαίο μερίδιο στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού είναι αποτέλεσμα όχι μόνον της ποιότητας του ίδιου του φυσικού μεταλλικού νερού Βίκος, αλλά επίσης, των τριών δεκαετιών συστηματικών επενδύσεων και της διαρκούς ανάπτυξης της εταιρείας. Η Βίκος Α.Ε. ως πραγματικός πρωταγωνιστής στον κλάδο θα συνεχίσει και την επόμενη χρονιά το σημαντικό επενδυτικό της πρόγραμμα, θέτοντας στόχο για ακόμα υψηλότερες επιδόσεις, ανταποκρινόμενη στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών».
Το προφίλ της Βίκος
Η Βίκος Α.Ε. είναι μία οικογενειακή επιχείρηση, η οποία ιδρύθηκε το 1990 και αποτελεί μία από τις πλέον γνωστές και καταξιωμένες εταιρείες στο χώρο των εμφιαλωμένων νερών. Πρόκειται για μία ελληνική εταιρεία, που ξεκίνησε την παραγωγική της δραστηριότητα με την εμφιάλωση, από την ομώνυμη πηγή, του Φυσικού Μεταλλικού Νερού «Βίκος», το οποίο διαθέτει από το 1992 στην Ελληνική αλλά και ξένη αγορά.
Η εταιρεία λειτουργεί τέσσερα υπερσύγχρονα εργοστάσια με καθετοποιημένη παραγωγή. Τρία εργοστάσια εμφιαλώνουν νερό και αναψυκτικά, ενώ το τέταρτο εργοστάσιο, η Petcom Plastics παράγει πλαστικά προπλάσματα (preforms) και πώματα για τη συσκευασία νερού, αναψυκτικών και γάλακτος.
Στις εγκαταστάσεις της, που καλύπτουν 79.000m2, σε συνολική έκταση 260 στρεμμάτων, η εταιρεία αξιοποιεί 7 πηγές νερού και λειτουργεί 30 γραμμές παραγωγής. Επιπλέον, το 2014, μετά από δύο χρόνια εντατικής έρευνας και ανάπτυξης, η εταιρεία εισήλθε στην αγορά των αναψυκτικών με την κυκλοφορία 8 διαφορετικών γεύσεων, δημιουργώντας μια εντελώς νέα κατηγορία προϊόντων, τα «Βίκος» Φυσικά Μεταλλικά Αναψυκτικά.
Το 2017 η εταιρεία εμπλούτισε την γκάμα των αναψυκτικών με 3 νέες γεύσεις, με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και γλυκαντικό από το φυτό στέβια: Βίκος Cola στέβια, Βίκος Πορτοκαλάδα στέβια και Βίκος Λεμονάδα στέβια.
Τέλος, τη φετινή χρονιά η εταιρεία λάνσαρε τη Βίκος Cola Zero Sugar, τη μόνη Cola Zero Sugar με Φυσικό Μεταλλικό Νερό και αποκλειστική συνταγή. Σημειώνεται από την εταιρεία ότι τα αναψυκτικά «Βίκος» παραμένουν τα μόνα αναψυκτικά που παρασκευάζονται με φυσικό μεταλλικό νερό από την πηγή Ζαγοροχώρια, χρησιμοποιώντας χυμό από ελληνικά φρούτα.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!