Αύξηση των πωλήσεων κατά 9% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα εμφάνισε η Κωτσόβολος στο α’ εξάμηνο της οικονομικής χρήσης 2021-2022 (1/5-30/10/2021) της Currys, σε αντίθεση με τις άλλες θυγατρικές του ομίλου σε Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία και σκανδιναβικές χώρες οι οποίες εμφάνισαν κάμψη των μεγεθών τους.
Συνολικά ο όμιλος είδε τις πωλήσεις του να υποχωρούν οριακά στα επίπεδα του 1%-2%, ωστόσο, παραμένουν υψηλότερες σε σχέση με πριν από δύο χρόνια.
Η πορεία του ομίλου Currys ανά γεωγραφική περιοχή
Ειδικότερα η Κωτσόβολος εμφάνισε τζίρο 280 εκατ. λιρών, ο οποίος είναι αυξημένος κατά 8% σε LfL σύγκριση (δηλαδή μεταξύ ίδιων καταστημάτων) και σε ποσοστά 19%-23% συγκριτικά με το αντίστοιχο εξάμηνο προ πανδημίας.
Αναφορικά με την κερδοφορία της, αυτή διαμορφώθηκε σε 11 εκατ. λίρες, από 7 εκατ. το α’ εξάμηνο της χρήσης 2020-2021, δηλαδή σημείωσε αύξηση σε ποσοστό 57%.
Η επέκταση στην Κύπρο
Σημειώνεται ότι η Κωτσόβολος άνοιξε δύο νέα καταστήματα στην Κύπρο, τα οποία πηγαίνουν καλά σύμφωνα με τη διοίκηση, ενώ στόχος είναι το άνοιγμα ακόμη δύο στο νησί μέσα στα επόμενα χρόνια.
Καταστήματα
- Ελλάδα: 93 (74 ιδιόκτητα και 19 franchise)
- Κύπρος 2 ιδιόκτητα
Χώροι καταστημάτων (σε χιλ. τ.μ.)
- Ελλάδα: 1.020 (949 ιδιόκτητα και 71 franchise)
- Κύπρος 48 (ιδιόκτητα)
Η συμβολή της Ψηφιακής Μέριμνας - Στο +11% το ψηφιακό κανάλι
Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τη φετινή χρονιά, σημαντικά βοήθησε την εταιρεία η πρωτοβουλία της Ψηφιακής Μέριμνας που προώθησε η ελληνική κυβέρνηση (με τα μαθητικά και φοιτητικά κουπόνια των 200 ευρώ), στο ξεκίνημα, τουλάχιστον, της εξεταζόμενης περιόδου, με το online κανάλι να σημειώνει αύξηση πωλήσεων 11% και να διατηρεί ένα ποσοστό της τάξης του 8% επί του συνολικού τζίρου (όσο και πέρυσι), αυξημένο από το 5% της περιόδου 2019/2020 και 3% που ήταν τα προ Covid-19 επίπεδα.
Ευνοήθηκαν τα air condition από το θερμό καλοκαίρι
Ισχυρές ήταν και οι πωλήσεις των air condition λόγω του παρατεταμένου θερμού θέρους στην Ελλάδα.
Σημαντική αύξηση του περιθωρίου κέρδους
Το περιθώριο μεικτού κέρδους της ελληνικής θυγατρικής αυξήθηκε κατά 80 μονάδες βάσης από πέρυσι χάρη στις ισχυρές επιδόσεις νέων ασφαλιστικών προϊόντων, ενώ τα λειτουργικά κόστη ενισχύθηκαν προκειμένου να ικανοποιηθεί η μεγαλύτερη ζήτηση και οι αυξημένες επενδύσεις στον τομέα του IT.
Οι προοπτικές
Κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών, οι προκλήσεις της παγκόσμιας αλυσίδας εφοδιασμού έχουν επηρεάσει τη βιομηχανία. Όπως υποστηρίζει η διοίκηση της Currys, ο όμιλος «αντιμετώπισε καλά αυτές τις προκλήσεις, μετριάζοντας τον αντίκτυπο για τους πελάτες μας, αξιοποιώντας στο έπακρο τη δυναμική των σχέσεων που έχουμε με τους προμηθευτές μας για να διατηρήσουμε τη διαθεσιμότητα των κορυφαίων προϊόντων στην αγορά. Παρ' όλα αυτά, υπήρξε κάποια επίδραση στη διαθεσιμότητα ορισμένων προϊόντων μας, αλλά και στις πωλήσεις».
Και προσθέτει ότι, μετά από μια ισχυρή επίδοση των πωλήσεων στο πρώτο εξάμηνο του οικονομικού έτους, η ζήτηση της αγοράς έχει υποχωρήσει στην περίοδο πριν από τα Χριστούγεννα. Εκτιμά πάντως ότι είναι σε καλό δρόμο για να πετύχει τον στόχο της για κέρδη προ φόρων 161 εκατ. λιρών στη χρήση 2021/2022.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!