Το concept πολυχώρου τροφίμων Bread Factory που μετρά ήδη 8 καταστήματα στην Αττική και ένα στη Λάρισα, συνεχίζει την αναπτυξιακή του πορεία με επενδυτικό πλάνο που περιλαμβάνει την περαιτέρω διεύρυνση του δικτύου, αλλά και τη διαρκή εξέλιξη του μοντέλου λειτουργίας των καταστημάτων με την προσθήκη νέων κωδικών προϊόντων και νέων εξειδικευμένων κατηγοριών διατροφής.
Όπως ανέφερε εχθές ο Αθανάσιος Κολοκυθάς, εκπρόσωπος της Thunesia Enterprises Limited, η οποία εξαγόρασε πέρυσι το 70% της διαχειρίστριας εταιρείας των Bread Factory, η νέα διοίκηση προσβλέπει στην επέκταση του δικτύου καταστημάτων σε κομβικά σημεία στην Αττική, με επόμενο σταθμό τα νότια προάστια. Σε ορίζοντα τριετίας δρομολογούνται καταστήματα Bread Factory σε μεγάλες πόλεις όπως: Θεσσαλονίκη, Καλαμάτα, Ιωάννινα, Πάτρα κ.ά. Ο στρατηγικός σχεδιασμός της διοίκησης περιλαμβάνει, σε δεύτερο χρόνο, την επέκταση σε αγορές του εξωτερικού όπου η γευστική κουλτούρα προσομοιάζει με την ελληνική.
Την ίδια στιγμή, δίνεται έμφαση από τη διοίκηση στην ενδυνάμωση του concept του Food Hall (πολυχώρος τροφίμων) με την επιπλέον προσθήκη κωδικών σταδιακά αλλά και νέων εξειδικευμένων κατηγοριών διατροφής. Κάθε νέο concept, όπως έγινε και με την «Angolo di Gelato» (τμήμα με φρέσκο παγωτό ημέρας), θα φέρει την επώνυμη αλλά και την υπεύθυνη υπογραφή των καλύτερων επαγγελματιών και θα σφραγίζει την ποιότητα των προϊόντων.
Εστιάζοντας στις προκλήσεις των δύο τελευταίων ετών, ο CEO της αλυσίδας Bread Factory, Παναγιώτης Δημητρόπουλος ανέφερε ότι λόγω της πανδημίας του κορονοϊού και των μέτρων για τον περιορισμό της, την περυσινή χρονιά το τμήμα του εστιατορίου κινήθηκε αρνητικά ενώ όλα τα υπόλοιπα τμήματα ελαφρά ανοδικά. Οι απώλειες του εστιατορίου αντισταθμίστηκαν από την δυναμική ανάπτυξη που παρουσίασε, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών, η διανομή φαγητού μέσα από συνεργαζόμενες εταιρείες delivery (e food, wolt κ.ά). Σύμφωνα με τη διοίκηση, το 2020 έκλεισε για την Bread Factory με τζίρο στα 20 εκατ. ευρώ. Για την φετινή χρονιά, η πρώτη υπό την νέα διοίκηση και ιδιοκτησία, αναμένεται να κινηθεί θετικά ενώ ικανοποίηση επικρατεί για την, έως τώρα, πορεία των καταστημάτων.
«Η εταιρεία προσπαθεί να απορροφήσει τις αυξήσεις»
Ερωτηθείς για τις αυξήσεις τιμών στις πρώτες ύλες και πως επηρεάζονται οι τελικές τιμές των προϊόντων, ο κ. Δημητρόπουλος ανέφερε ότι η εταιρεία προσπαθεί να απορροφήσει τις αυξήσεις οι οποίες περιορίστηκαν σε 10% στον καφέ και σε ελάχιστους κωδικούς ψωμιού που διαθέτουν τα καταστήματα της αλυσίδας. Για τη φετινή χρονιά, όπως αναφέρθηκε, η διοίκηση προσπαθεί οι αυξήσεις, σε επιλεκτικές κατηγορίες προϊόντων, να είναι πιο «συγκρατημένες» χωρίς ωστόσο να κάνει «εκπτώσεις» στις πρώτες ύλες δίνοντας πάντα βάση στην ποιότητα.
Τα καταστήματα της αλυσίδας Bread Factory, αποτελούν πολυχώρους τροφίμων στους οποίους εργάζονται πάνω από 1.500 άτομα, η μέση επισκεψιμότητα κυμαίνεται σε περισσότερους από 2.000 πελάτες ημερησίως (ανά κατάστημα) και η γκάμα των προϊόντων της περιλαμβάνει περίπου 1.000 κωδικούς, είδη αρτοποιείου, ζαχαροπλαστικής, εστιατόριο με καθημερινά φρέσκο μαγειρεμένο φαγητό, τμήμα καφέ αλλά και ξεχωριστό τμήμα με τυποποιημένα προϊόντα και ποτά από επιλεγμένους παραγωγούς σε όλη την Ελλάδα.
Σημειώνεται ότι η αλυσίδα καταστημάτων Bread Factory πρόσφατα άνοιξε ένα ακόμη νέο σημείο στην Αττική και συγκεκριμένα στην περιοχή του Φιξ (Συγγρού 100). Το νέο κατάστημα αναπτύσσεται σε ένα επίπεδο άνω των 800 τ.μ. χώρο πώλησης και διαθέτει επιπλέον αποθηκευτικό χώρο. Διαθέτει τέσσερα ταμεία και απασχολεί εβδομήντα άτομα προσωπικό. Διακρίνεται για τα ξεχωριστά τμήματα προϊόντων που διαθέτει καθώς λειτουργεί τμήμα με προϊόντα αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής, αλλά και γωνιά παγωτού «Angolo di Gelato». Διαθέτει επίσης διακριτά τμήματα με παραδοσιακό μαγειρευτό φαγητό, deli corner με τυποποιημένα προϊόντα καθώς και κάβα ποτών με ξεχωριστές προτάσεις. Το νέο κατάστημα θα λειτουργεί σε 24ωρη βάση 365 μέρες το χρόνο.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!