Μόνο...μαύρα δεν τα έβαψε η Βιβεχρώμ το 2020, τη χρονιά της πανδημίας, καθώς όπως φαίνεται, ο κόσμος που πέρασε περισσότερες ώρες στο σπίτι ελέω των παρατεταμένων lockdown, ασχολήθηκε και με εργασίες ανακαίνισης. Παράλληλα, όπως προκύπτει και από εκτιμήσεις στελεχών του κλάδου real estate, ο τομέας εμφάνισε ιδιαίτερη κινητικότητα και εν μέσω πανδημίας, εξέλιξη που λειτούργησε υπέρ και της δραστηριότητας της Βιβεχρώμ.
►Διαβάστε επίσης - ΕΕΕΠ: Στην «Athens ΙRC» (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ) και τυπικά η άδεια Καζίνο στο Ελληνικό
Διψήφια ανάπτυξη κερδοφορίας
Ειδικότερα ο τζίρος της εταιρείας πέρυσι ανήλθε σε 63,85 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 6,34%, ενώ ανάλογη ήταν η αύξηση (6,2%) και για τα μικτά κέρδη της Βιβεχρώμ τα οποία άγγιξαν τα 24,6 εκατ. ευρώ.
Παράλληλα, με διψήφια ποσοστά «έτρεξαν» τόσο τα προ φόρων (κατά 15,3%, στα 13,52 εκατ.) όσο και τα μετά φόρων κέρδη της Βιβεχρώμ (+17%, στα 10,07 εκατ. ευρώ).
►Διαβάστε επίσης - Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Τρέχει με 30% μετά την επανεκκίνηση του HoReCa
Που αποδίδονται οι καλές επιδόσεις
Σύμφωνα με τη διοίκηση, οι ανωτέρω επιδόσεις της εταιρείας οφείλονται σε μια πληθώρα παραγόντων με τους σημαντικότερους να εντοπίζονται «στην επίτευξη ανάπτυξης του δικτύου πωλήσεων, καθώς και στην επίτευξη μιας συνετής οικονομικής διαχείρισης των διαθέσιμων πόρων από την πλευρά της Διοίκησης. Θετική επίδραση στην αύξηση του τζίρου αποτέλεσε η αύξηση παραγωγής βερνικοχρωμάτων, για λογαριασμό της Τουρκίας».
Οι κινήσεις της εταιρείας
Πιο αναλυτικά, η Βιβεχρώμ κατά την χρήση του 2020 συνέχισε με έντονους ρυθμούς την αναπτυξιακή της πολιτική, επεκτείνοντας σημαντικά το δίκτυο της και συνάπτοντας στρατηγικές εμπορικές συνεργασίες, προχωρώντας στις παρακάτω κινήσεις:
- Ανάπτυξη πελατολογίου στην Ελλάδα, καθώς στη διάρκεια της τρέχουσας χρήσης ξεκίνησε συνεργασία με 62 νέα καταστήματα σε όλο τον Ελλαδικό χώρο, που είχε ως αποτέλεσμα πωλήσεις ύψους 928,5 χιλ. ευρώ
- H επωφελής για το σύνολο των πελατών αλλά και για την εταιρεία εκπτωτική πολιτική συνεχίστηκε και στο 2020, μειώνοντας τις συνολικές εκπτώσεις τζίρου που καταβάλλονταν στους πελάτες κατά το τέλος του έτους και προσελκύοντας νέους πελάτες στην εταιρεία.
- Το τμήμα Ανάπτυξης Νέων Πελατών & Τεχνικής Υποστήριξης, συνετέλεσε στην αύξηση του τζίρου, καθώς επικεντρώθηκε στην υποστήριξη κατασκευαστικών εταιρειών με αντικείμενο την συντήρηση/κατασκευή ξενοδοχειακών μονάδων και άλλων μεγάλων έργων.
- Περαιτέρω ανάπτυξη των αγορών Κύπρου και Αλβανίας με υποστήριξη των εκεί συνεργατών της, καθώς επίσης και με πωλήσεις χρωμάτων εταιρειών του ομίλου σε Βουλγαρία και Κύπρο.
- Η δυναμική παρουσία στην αγορά των οικολογικών χρωμάτων συνεχίστηκε και στο 2020 με λανσάρισμα νέου οικολογικού χρώματος (VIVECRYL ECO), το οποία βοήθησε στην περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων και έφεραν την εταιρεία για ακόμη μία χρονιά στην πρώτη θέση σε πωλήσεις οικολογικών χρωμάτων. Επίσης, στην Ελληνική αγορά και 2 προϊόντα εταιρειών του ομίλου, το DT ULTRA GRIP PRIMER και το SIKKENS WAPEX 660, τα οποία ενίσχυσαν τον τζίρο της εταιρείας.
- Οι πωλήσεις βερνικοχρωμάτων στην Τουρκία παρουσίασαν αύξηση επηρεάζοντας θετικά τον τζίρο των εξαγωγών το 2020 σε σχέση με το 2019