Ανθεκτικά αποτελέσματα παρουσίασε η PepsiCo Hellas την περυσινή χρονιά, χάρη κυρίως την συμβολή του τομέα τροφίμων που αντιστάθμισε τις απώλειες από τον κλάδο των αναψυκτικών.
Για τη φετινή χρονιά, η PepsiCo Hellas αναμένει πολύ σημαντική βελτίωση έναντι του 2020 σε ό,τι αφορά στις οικονομικές της επιδόσεις, ξεπερνώντας ακόμα και το επίπεδα του 2019, με διψήφια ανάπτυξη.
Ο στρατηγικός σχεδιασμός της διοίκησης για την διετία 2021-2022 στοχεύει στην ενίσχυση των επενδύσεων που αποσκοπούν τόσο στην ανάπτυξη και παραγωγή νέων προϊόντων, τα οποία συνδυάζουν την περισσότερο υγιεινή διατροφή σε προσιτές τιμές, στην περαιτέρω ψηφιοποίησή της, όσο και την περαιτέρω ενδυνάμωσή της στα εργαλεία προώθησης και πωλήσεων.
Τι σχεδιάζει
Συγκεκριμένα, η εταιρεία σχεδιάζει:
- Να αξιοποιήσει ακόμα περισσότερο τις οικονομίες κλίμακος και τα εμπορικά πλεονεκτήματα που επιφέρει η συγχώνευση με την εταιρεία PEPSICO-HBH.
- Την περαιτέρω ανάπτυξη υφιστάμενων προϊόντων, αλλά και την προώθηση νέων που στοχεύουν στις νέες ανάγκες των καταναλωτών για πιο υγιεινή διατροφή.
- Την υλοποίηση συνεργειών και δράσεων για τη μείωση των λειτουργικών της εξόδων, αξιοποιώντας στο μέγιστο τις οικονομίες κλίμακος.
- Την περαιτέρω υλοποίηση της στρατηγικής ψηφιοποίησης σε όλους τους τομείς, τη δημιουργία νέων ισχυρών και σταθερών συνεργασιών (όπως αυτή για την παραγωγή και διανομή νέου εμφιαλωμένου νερού) καθώς και τη βελτίωση της παραγωγικότητας.
- Τη συνέχιση και ενίσχυση των δράσεων κοινωνικής υπευθυνότητας της εταιρίας σε 3 βασικούς άξονες: Υγιής επιχειρηματική ανάπτυξη, Έμφαση στο περιβάλλον και Ανταπόδοση στην κοινωνία.
Απορρόφηση Pepsico ΗΒΗ από Tasty Foods
Θετικά κρίνονται άλλωστε από τη διοίκηση της εταιρείας, τα αποτελέσματα της υλοποίησης του 3ετούς στρατηγικού επιχειρηματικού σχεδίου της PepsiCo Hellas για την ενίσχυση της θέσης της, μετά και την ολοκλήρωση της απορροφήσεως της PEPSICO HBH Μ. ΕΠΕ από την TASTY FOODS ΑΒΓΕ και την μετονομασία της τελευταίας σε PepsiCo Hellas.
Σύμφωνα με την Δέσποινα Τσαγγάρη, Γενική Διευθύντρια της PepsiCo Hellas, «η στρατηγική συγχώνευση σε έναν ενιαίο οργανισμό, θα συμβάλει σημαντικά στο άμεσο μέλλον προς την κατεύνθυνση της απλοποίησης, του εξορθολογισμού και της καλύτερης λειτουργίας της οργάνωσης, διαχείρισης και διοίκησης των δύο κλάδων, τροφίμων και αναψυκτικών».
Η περυσινή εικόνα
Αναφορικά με την περυσινή χρήση, το μικτό κέρδος της εταιρείας διαμορφώθηκε σε € 59 εκατ., με αύξηση 5,43% από το 2019, κάτι που οφείλεται κατά κύριο λόγο στην άνοδο που εμφάνισαν οι πωλήσεις.
Ειδικότερα οι πωλήσεις από €117,5 εκατ. το 2019 διαμορφώθηκαν σε €120,8 εκατ. το 2020, αυξήθηκαν δηλαδή κατά 2,82%. Το κόστος πωλήσεων εμφάνισε επίσης άνοδο (0,45%), κυρίως λόγω του αυξημένου κόστους αγοράς εμπορευμάτων (€ 27,39 εκατ.) σε συνάρτηση και με την αύξηση των πωλήσεων. Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα €6,9 εκατ., μειωμένα κατά 13% έναντι του 2019. Η μεταβολή αυτή οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση των εξόδων διάθεσης, καθώς και των λοιπών εξόδων και απομειώσεων.
Σημειώνεται πως ο Όμιλος PepsiCo Hellas (συμπεριλαμβάνοντας τα αποτελέσματα χρήσεων του 2020 και των 2 εταιριών) έκλεισε στα 158,4 εκ € σε πωλήσεις, παρουσιάζοντας μικρή μείωση των εσόδων του κατά 2,3% συγκριτικά με το 2019, με τον τομέα των τροφίμων να αυξάνεται, ενώ των αναψυκτικών να μειώνεται.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!