Νέα
  • ΓΔ: 1452.5 -0.26%
  • Τζίρος: 507,16 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νίκας: Βελτίωσε την κερδοφορία της στο εξάμηνο – Πώς αναπλήρωσε τις απώλειες του HoReCa

Νίκας
Πηγή: nikas.gr

Συνεχίζοντας την θετική πορεία του ο Όμιλος Νίκας αύξησε την κερδοφορία του σε όλα τα επίπεδα κατά το α’ εξάμηνο του 2921, διατηρώντας σταθερό το μερίδιο στην αγορά αλλαντικών.

Από την άλλη πλευρά, οι συνολικές καθαρές πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε €28,09 εκατ. παραμένoντας στα επίπεδα του 2020, ακολουθώντας την τάση της αγοράς αλλαντικών.

Υψηλή ποιότητα και συνεπής τιμολογιακή πολιτική

Όπως επισημαίνεται από τη διοίκηση της αλλαντοβιομηχανίας, παρά την υποτυπώδη λειτουργία των κλάδων της εστίασης και του τουρισμού κατά το μεγαλύτερο μέρος του α’ εξαμήνου του 2021, η Νίκας “κατάφερε να αναπληρώσει τις απωλεσθείσες από το επαγγελματικό κανάλι πωλήσεις με την ανάπτυξη των πωλήσεων προς το λιανεμπόριο. Επιπρόσθετα, η εταιρεία διατήρησε την ηγετική της θέση σε πολλές επιμέρους κατηγορίες προϊόντων, βασιζόμενη στη σταθερά υψηλή ποιότητα των προϊόντων και τη συνεπή τιμολογιακή πολιτική”.

Κανάλια υψηλότερης κερδοφορίας

Τα Μικτά Κέρδη αύξηθηκαν κατά 37,3% εν σχέσει με αυτά της αντίστοιχης περυσινής περιόδου και διαμορφώθηκαν σε €8,13 εκατ., ενώ το περιθώριο μικτού κέρδους αυξήθηκε κατά 8 ποσοστιαίες μονάδες, κυρίως λόγω των πωλήσεων σε κανάλια υψηλότερης κερδοφορίας και αποκλιμάκωσης των τιμών αγοράς των Α’ Υλών.

Το EBITDA του Ομίλου αυξήθηκε κατα €1,6 εκατ. από πέρυσι και διαμορφώθηκε €2,38 εκατ., ενώ τα αποτελέσματα προ φόρων του Ομίλου ανήλθαν σε €159 χιλ. έναντι ζημιών €839 χιλ κατά την προηγούμενη περίοδο.

«Θα συνεχιστεί η θετική μας πορεία»

Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας, Αγγελική Οικονόμου δήλωσε ότι, «εστιάσαμε στην περαιτέρω βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων μας, επιτυγχάννωντας σημαντική αύξηση όλων των

δεικτών κερδοφορίας Προσδοκούμε ότι η θετική μας πορεία θα συνεχιστεί, εφαρμόζοντας συνεπώς την στρατηγική μας να προσφέρουμε στους καταναλωτές προϊόντα υψηλής ποιότητας σε ανταγωνιστικές τιμές.»

Στρατηγική

Η στρατηγική της εταιρείας παραμένει σταθερή και στοχεύει μεταξύ άλλων:

  • Στη συνεχή βελτίωση των προϊόντων με έμφαση στην καινοτομία και την ποιότητα, προσφέροντας στον καταναλωτή προϊόντα υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας σε τιμές που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες
  • Στην περαιτέρω ενδυνάμωση της σχέσης εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές επενδύοντας σε νέες καινοτόμες κατηγορίες προϊόντων
  • Στην ενίσχυση της διανομής στη μικρή Λιανική καθώς και στο κανάλι των επαγγελματικών πωλήσεων στην Ελλάδα
  • Στην ενίσχυση της εξωστρέφειας μέσω της παρουσίας των προϊόντων της σε αγορές εκτός Ελλάδος
  • Στην απλοποίηση των δομών και την αυτοματοποίηση διαδικασιών παραγωγής και διανομών με στόχο την αποδοτικότερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία της εταιρείας
  • Στην αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των διαθεσίμων πόρων της εταιρείας και την αναβάθμιση των συστημάτων ελέγχου και πληροφόρησης
Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ