Με γοργό βηματισμό προχωρά η διοίκηση της Ελλάκτωρ υπό τον νέο Διευθύνοντα Σύμβουλο, Ευθύμιο Μπουλούτα. Μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, την περασμένη εβδομάδα, μία σειρά από προτεραιότητες που είναι μπροστά θα πρέπει να κλείνουν μία-μία.
Η διοίκηση Ξενόφου, σύμφωνα με πληροφορίες, ολοκλήρωσε επιτυχώς τη δύσκολη περίοδο του proxy war που ήταν κρίσιμη για την επιστροφή του ομίλου σε πιο ήρεμα νερά. Χρειάστηκαν περίπου 3 μήνες για αυτό και τώρα με τη διοίκηση Μπουλούτα στόχος είναι ο όμιλος και κυρίως η ΑΚΤΩΡ, να ξαναγίνουν το όχημα διεκδίκησης μεγάλων έργων.
Ολοκλήρωση της ΑΜΚ
Σε μία χρονική σειρά, ο όμιλος προτάσσει την ολοκλήρωση της ΑΜΚ. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ήδη το ενημερωτικό δελτίο έχει σταλεί στην επιτροπή κεφαλαιαγοράς και στόχος είναι να τρέξει άμεσα και να ολοκληρωθεί με επιτυχία. Να σημειωθεί πως η Reggeborgh έχει δηλώσει πως θα καλύψει τυχόν κενά εμφανιστούν σε αυτό.
Επιπρόσθετα, από την περασμένη εβδομάδα, ολοκληρώθηκε με επιτυχία από την ΑΚΤΩΡ η έκδοση ομολογιακού δανείου ύψους 50 εκατ. ευρώ (Bridge Financing). Με τα χρήματα αυτά, θα καλυφθούν χρηματοδοτικές ανάγκες της ΑΚΤΩΡ. Ήδη όπως αναφέρεται από πηγές, πολλές οικονομικές εκκρεμότητες με προμηθευτές έχουν καλυφθεί.
Διεκδίκηση μεγάλων έργων
Η δεύτερη προτεραιότητα είναι η δυναμική επαναφορά στη συμμετοχή και διεκδίκηση μεγάλων έργων. Η απουσία των εταιρειών του ομίλου σε σημαντικούς διαγωνισμούς (έκτος προβλήτας ΟΛΘ, Εγνατία, σιδηροδρομικά έργα) ήταν κάτι παραπάνω από αισθητή. Πλέον, όπως σημειώνουν πηγές κοντά στη διοίκηση, η παρουσία του ομίλου θα είναι σταθερή και συνεχής, για την ανάληψη κερδοφόρων συμβολαίων, με στόχευση τις παραχωρήσεις, τις ΣΔΙΤ και τα έργα ΑΠΕ.
Μην ξεχνάμε ότι σε επίπεδο εκδήλωσης ενδιαφέροντος, ο όμιλος Ελλάκτωρ έχει συμμετοχή σε πολλά μεγάλα έργα όπως, ο διπλός διαγωνισμός του ΒΟΑΚ, έργα-ΣΔΙΤ για την Πολιτεία Καινοτομίας, το Καλαμάτα-Μεθώνη, την υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας-Περάματος, το flyover της Περιφερειακής Θεσσαλονίκης, τα 13 Περιφερειακά Κέντρα Πολιτικής Προστασίας κ.α.
Το επόμενο διάστημα, σύμφωνα με τις εξαγγελίες της κυβέρνησης, θα τρέξουν νέα σημαντικά έργα υποδομών (επεκτάσεις Μετρό, επεκτάσεις Αττικής Οδού, νέα ΣΔΙΤ, ενεργειακά έργα) αλλά και το mega-project του Ελληνικού και ο όμιλος Ελλάκτωρ θα δηλώσει εμφατικά παρών.
Επαναφορά της κανονικότητα στα εργοτάξια
Η τρίτη προτεραιότητα είναι η ολοκλήρωση της επαναφοράς της κανονικότητας στα έργα που έχει αναλάβει ο όμιλος. Η ΑΚΤΩΡ έχει αναλάβει το διπλό συμβόλαιο για το Μετρό Θεσσαλονίκης (βασική γραμμή και γραμμή Καλαμαριάς), το διπλό συμβόλαιο για τη συντήρηση της Εγνατίας Οδού, έργα φυσικού αερίου κ.α. Επίσης σε ρυθμούς κανονικότητας κινούνται, όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, τα έργα στη Ρουμανία και μάλιστα ο πρόεδρος της ΑΚΤΩΡ, κ. Παναγιωτόπουλος είχε ταξιδέψει στη βαλκανική χώρα για τα έργα αυτά.
Εκδοση πράσινου ομολόγου
Η τέταρτη προτεραιότητα σταχυολογείται μετά από την ολοκλήρωση της ΑΜΚ. Πρόκειται για την έκδοση ενός πράσινου ομολόγου, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για την αναχρηματοδότηση του ομολόγου της διοίκησης Καλλιτσάντση, ύψους 600 εκατ. ευρώ, που είχε εκδοθεί το 2019 με επιτόκιο 6,4%. Ο στόχος είναι το επιτόκιο να προσγειωθεί σε επίπεδα κάτω του 4%, για να μπορέσει ο όμιλος να μειώσει τις υποχρεώσεις που απορρέουν από αυτό.
Η νηνεμία μετά την καταιγίδα που βίωσε ο όμιλος είναι ο μεγαλύτερος στόχος για να μπορέσει να τρέξει με επιτυχία το τετραπλό αυτό στοίχημα. Αυτό θα βοηθήσει στην επιστροφή και πάλι στην κορυφή του κατασκευαστικού κλάδου που δείχνει να έχει ενδυναμωθεί, καθώς οι έτεροι όμιλοι του χώρου έχουν εξασφαλίσει επίσης σημαντικά συμβόλαια κι ο ανταγωνισμός αναμένεται εξαιρετικά μεγάλος.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!