Η επέκταση και ανακαίνιση του κέντρου διανομής Γέφυρα, η επέκταση του δικτύου καταστημάτων My Market και η στήριξη του cash & carry σε μία ακόμη δύσκολη χρονιά για το κανάλι του HoReCa είναι μερικές από τις προτεραιότητες του φετινού επενδυτικού πλάνου της Metro ΑΕΒΕ, το οποίο ανέρχεται γύρω στα 35 εκατ. ευρώ.
Τέλος 2021 η Γέφυρα
Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με πηγές της εταιρείας, έχουν ήδη ξεκινήσει από πέρυσι τα έργα για την επέκταση του Κέντρου διανομής στη Γέφυρα (γύρω στα 38.550 τ.μ. +15.500 τ.μ.) μια επένδυση άνω των 10 εκατ. η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2021. Σημειώνεται ότι μετά την ολοκλήρωση του project το κέντρο θα είναι σε θέση να εξυπηρετήσει άλλα 60 καταστήματα.
Στον τομέα των logistics θυμίζουμε ότι το 2020 ξεκίνησε η λειτουργία του 4ου κέντρου διανομής στον Ασπρόπυργο, αποκλειστικά για κατεψυγμένα προϊόντα, ενώ για τις αρχές του 2022 είναι προγραμματισμένο να ξεκινήσει η επέκταση του κέντρου διανομής στα Οινόφυτα κατά 20.000 τ.μ.
Τα επόμενα 4 νέα καταστήματα
Αναφορικά με την My Market, η εταιρεία έχει στο πλάνο της να προσθέσει 6-8 καταστήματα στο δίκτυο. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, τα πρώτα δυο νέα καταστήματα αναμένεται να ανοίξουν εντός διμήνου σε Πυλαία Θεσσαλονίκης και Άγιο Δημήτριο στην Αθήνα. Παράλληλα, σε φάση ανάπτυξης βρίσκονται δύο ακόμη καταστήματα, σε Περιστέρι και Άρτα. Η διοίκηση της εταιρείας υπογραμμίζει ότι το δίκτυο των 227 καταστημάτων έχει προσαρμοστεί πλήρως στα νέα δεδομένα της εποχής και στοχεύει στην περαιτέρω αύξηση της διείσδυσής του σε ευρύτερες ομάδες καταναλωτών. Μεταξύ άλλων, έχει κάνει κινήσεις για τη βελτίωση των υπηρεσιών - με τη χρήση της τεχνολογίας, αλλά και της επιστημονικής εξειδίκευσης - και την περαιτέρω υιοθέτηση πράσινων βιώσιμων αναπτυξιακών μοντέλων.
Πλατφόρμα B2B e-shop
Τέλος, στο κομμάτι του cash & carry το οποίο υπέστη τις μεγαλύτερες πιέσεις εν μέσω της πανδημίας λόγω των παρατεταμένων lockdowns στο κανάλι του HoReCa, η εταιρεία σημειώνει ότι μέσα στη χρονιά θα λειτουργήσει η πρώτη ολοκληρωμένη πλατφόρμα B2B e-shop για επαγγελματίες. Παράλληλα θα συνεχιστεί η υλοποίηση του πενταετούς στρατηγικού πλάνου ανάπτυξης για τα METRO Cash & Carry, το οποίο περιλαμβάνει επενδύσεις σε:
- υποδομές
- νέα καταστήματα σε στρατηγικά σημεία της τουριστικής αγοράς
- νέα τμήματα στο υπάρχον δίκτυο
- εξειδικευμένο κωδικολόγιο
- νέες υπηρεσίες σε διανομή, με δημιουργία hubs στα μεγάλα αστικά κέντρα
- χρηματοοικονομικές προτάσεις
- προσωποποιημένη εξυπηρέτηση των πελάτων
Αισιοδοξία για το 2021
Αναφορικά πάντως με την πορεία της METRO Cash & Carry από τότε που ξέσπασε η πανδημία στη χώρα μας, πηγές της εταιρείας υπογραμμίζουν ότι το cash & carry συγκράτησε τις δυνάμεις του, τόσο το 2020, όσο και στο ξεκίνημα του 2021, παρά την υπολειτουργία των κλάδων εστίασης/φιλοξενίας, απόρροια των κυβερνητικών περιοριστικών μέτρων (lockdowns). Το αντιστάθμισμα των απωλειών επετεύχθη μέσω της ενίσχυσης της μεταπώλησης. Στα διαστήματα των lockdowns, οι πωλήσεις βασίστηκαν στη μικρή λιανική και στα καταστήματα HoRECa που πρόσφεραν υπηρεσίες delivery και take away.
Οι ίδιες πηγές θεωρούν μάλιστα πως, η σταδιακή επιστροφή στην κανονικότητα, με το άνοιγμα εστίασης και τουρισμού, σε συνδυασμό με την πορεία του εμβολιαστικού προγράμματος, θα λειτουργήσουν προς όφελος της συγκεκριμένης κατηγορίας, με τη διοίκηση υπό τον Αριστοτέλη Παντελιάδη να προσδοκά συνολικά μονοψήφια (χαμηλή έστω) ανάπτυξη και το 2021, κάτι ιδιαίτερα θετικό λαμβάνοντας υπόψη την υψηλή βάση που δημιουργήθηκε πέρυσι, χάρη στο σχεδόν 10% που έτρεξαν τα super markets.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!