Η H&M επιστρέφει στην ανάπτυξη στην ελληνική αγορά, ενισχύοντας το δίκτυο των φυσικών καταστημάτων της με την εισαγωγή του brand Arket το 2025. Το κατάστημα του αναμένεται να ανοίξει στο πρώτο εξάμηνοτ ου 2025 στην πρωτεύουσα, ενώ υπάρχoυν σχέδια και για επέκταση.
Η Arket, με έδρα τη Στοκχόλμη της Σουηδίας, ιδρύθηκε το 2017 και διαθέτει συλλογές για γυναίκες, άνδρες, παιδιά και το σπίτι, ενώ θα διαθέτει και καφέ με εποχιακές και vegetarian επιλογές.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε το επικείμενο άνοιγμα του πρώτου καταστήματος Arket στην Ελλάδα. Η Αθήνα, με το μοναδικό της συνδυασμό αρχαίας κληρονομιάς και σύγχρονης ζωντανής κουλτούρας, προσφέρει το τέλειο σκηνικό για τον σύγχρονο σχεδιαστικό μας προορισμό. Ανυπομονούμε να συνδεθούμε προσωπικά με τους ντόπιους πελάτες και να τους προσκαλέσουμε να εξερευνήσουν ό,τι έχει να προσφέρει η Arket», λέει η Διευθύνουσα Σύμβουλος της ARKET, Pernilla Wohlfahrt.
Παράλληλα, το brand προγραμματίζει το άνοιγμα νέων καταστημάτων σε Νορβηγία, Αυστρία και Ιρλανδία, ενισχύοντας τη διεθνή του παρουσία.
Πιο αδύναμες από τις εκτιμήσεις οι πωλήσεις
Ο σουηδικός γίγαντας της λιανικής H&M ανακοίνωσε σήμερα ότι οι πωλήσεις της κατά το τέταρτο τρίμηνο ήταν πιο αδύναμες από τις εκτιμήσεις, εν μέρει λόγω της Black Friday, ωστόσο σημείωσε αύξηση 4% στις πωλήσεις κατά τον Δεκέμβριο και τον Ιανουάριο, υποδεικνύοντας μια θετική αρχή για το νέο οικονομικό έτος.
Οι πωλήσεις της H&M για το τέταρτο τρίμηνο μέχρι τις 30 Νοεμβρίου ανήλθαν σε 62,19 δισ. σουηδικές κορώνες (5,65 δισ. δολάρια), αυξημένες κατά 3% σε τοπικές νομισματικές μονάδες, σημειώνοντας μία πιο αδύναμη επίδοση σε σχέση με τη μέση πρόβλεψη των αναλυτών για 63,48 δισ. σουηδικές κορώνες.
Μετά την ανακοινωση των αποτελεσμάτων η μετοχή της H&M υποχώρησε κατά 3,6%.
Το Black Friday έπεσε στις 29 Νοεμβρίου πέρυσι, και η H&M ανέφερε ότι περισσότερες από τις πωλήσεις της γύρω από αυτή την ημέρα εκπτώσεων καταγράφηκαν ως έσοδα τον Δεκέμβριο, με αποτέλεσμα να πλήξουν τις πωλήσεις του τριμήνου κατά σχεδόν 1%.
Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους για το τρίμηνο ήταν 7,4%, αυξημένο από το 6,9% της προηγούμενης χρονιάς, με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Daniel Erver, ο οποίος ανέλαβε πριν από έναν χρόνο, να δηλώνει ότι οι επενδύσεις στο μάρκετινγκ αρχίζουν να αποδίδουν.
«Είμαι ικανοποιημένος με την πρώιμη πρόοδο, αλλά πιστεύω ότι υπάρχει περισσότερη δυναμική για εμάς,» δήλωσε ο Erver σε συνέντευξη τύπου.
Η δαπάνη της H&M για μάρκετινγκ το πρώτο τρίμηνο αναμένεται να αυξηθεί σε σχέση με το προηγούμενο έτος, αλλά να είναι κάπως χαμηλότερη σε σχέση με το τέταρτο τρίμηνο.
Η H&M αντιμετωπίζει δυσκολίες στην αύξηση των πωλήσεών της, καθώς ο κινεζικός online λιανέμπορος Shein προσελκύει αγοραστές με περιορισμένα χρήματα προσφέροντας υπερβολικά χαμηλές τιμές, ενώ η Zara, μέλος του ομίλου Inditex (ITX.MC), έχει καταφέρει να πουλήσει περισσότερα ρούχα σε υψηλότερες τιμές.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!