Με συνολικές επενδύσεις που αναμένονται να ξεπεράσουν τα 130 εκατ. ευρώ για την περίοδο 2024-2025, η Coca Cοla Company προετοιμάζεται για ένα ακόμα έτος δυναμικής ανάπτυξης στην ελληνική και διεθνή αγορά.
Ο Svetoslav Atanasov, ο νέος Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον για την Ελλάδα και την Κύπρο, προτάσσει τη στρατηγική της καινοτομίας και της διαφοροποίησης του προϊοντικού χαρτοφυλακίου της. Με τη νέα του ηγεσία, ο Atanasov επικεντρώνεται στην ενίσχυση των μεριδίων της εταιρείας στην αγορά, με έμφαση στην ταχύτητα της προσαρμογής στις απαιτήσεις των καταναλωτών και τη διαρκή βελτίωση των προϊόντων.
Με εμπειρία 25 ετών στον όμιλο, ο Atanasov ανέφερε ότι η Coca-Cola Τρία Έψιλον προγραμματίζει να ολοκληρώσει το 2024 με θετικά αποτελέσματα, με την προσδοκία να διατηρήσει τους υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και να κλείσει το έτος με ισχυρά κέρδη, παρά τις προκλήσεις που έφερε ο Νοέμβριος λόγω κακών καιρικών συνθηκών. Το τελευταίο τρίμηνο αναμένεται να ενισχύσει τις πωλήσεις, ενώ οι γιορτές των Χριστουγέννων αναμένεται να συμβάλουν σημαντικά στην ενίσχυση των αποτελεσμάτων της εταιρείας. «Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε. Φέτος συνεχίζουμε ανοδικά και φιλοδοξούμε να διατηρήσουμε τη θετική τροχιά» σημείωσε ο ίδιος και εστίασε στη σημασία της ελληνικής αγοράς για τη μητρική εταιρεία υπογραμμίζοντας ότι η Coca Cola Τρία Έψιλον έχει αναδειχθεί για το 2023 ως ο κορυφαίος συνεργάτης εμφιάλωσης του ομίλου παγκοσμίως.
Αναφερόμενος στις επενδύσεις, ο κ. Atanasov αποκάλυψε ότι το 2024, η Coca-Cola Τρία Έψιλον επενδύει 65 εκατ. ευρώ σε στρατηγικές που περιλαμβάνουν ενίσχυση υποδομών, παραγωγή και τη στήριξη βιώσιμων πρακτικών ανάπτυξης. Παράλληλα, το 2025 θα σηματοδοτήσει ακόμα μεγαλύτερες επενδύσεις, με το πλάνο να ανακοινωθεί επίσημα τον Ιανουάριο.
Η στρατηγική της εταιρείας για τον τομέα του καφέ, μέσω των brands Caffè Vergnano και Costa Coffee, παραμένει κεντρική, με τον κ.Atanasov να προγραμματίζει περαιτέρω ανάπτυξη σε αυτήν την κατηγορία, η οποία θεωρείται στρατηγική προτεραιότητα.
Σχετικά με τις ανατιμήσεις, ο νέος Γενικός Διευθυντής τόνισε ότι η εταιρεία αντιμετωπίζει συνεχείς πιέσεις λόγω της αύξησης των τιμών στις πρώτες ύλες, όπως οι χυμοί και ο καφές, αλλά διασφαλίζει ότι δεν μετακυλίει το σύνολο του αυξημένου κόστους στους καταναλωτές. Η Coca-Cola Τρία Έψιλον παραμένει προσηλωμένη στη στρατηγική της για διατήρηση ανταγωνιστικών τιμών και υψηλής ποιότητας προϊόντων.
Παρά τις προκλήσεις που ενδέχεται να προκύψουν από τον αυστηρό νομοθετικό έλεγχο και τα περιοριστικά μέτρα, (πλαφόν μεικτό κέρδος, περιορισμός στις προσφορές), ο κ. Atanasov επισήμανε ότι η εταιρεία λειτουργεί αποτελεσματικά μέσα σε αυτά τα πλαίσια. «Η προσέγγισή μας είναι να αναπτύσσουμε τη στρατηγική μας και να ενισχύουμε την εταιρεία μας εντός του πλαισίου που διαμορφώνεται από την υπάρχουσα νομοθεσία», δήλωσε χαρακτηριστικά.
«Η κυβέρνηση λαμβάνει αποφάσεις και εμείς προσαρμόζουμε τις ενέργειές μας σύμφωνα με αυτούς τους κανόνες, πάντα με στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη της εταιρείας», πρόσθεσε, επισημαίνοντας ότι «οι στρατηγικές μας διαμορφώνονται με σεβασμό στα ισχύοντα δεδομένα και παρά τους περιορισμούς καταφέραμε να εξελιχθούμε και να συνεχίσουμε την ανάπτυξή μας».
Σε ερώτηση για το αν άλλες χώρες της ΕΕ έχουν εφαρμόσει αντίστοιχα μέτρα με αυτά της Ελλάδας, ανέφερε ότι από όσο γνωρίζει, κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί.
Για το 2025, η εταιρεία προσβλέπει σε ακόμα πιο δυναμική ανάπτυξη, εκμεταλλευόμενη την αναπτυξιακή πορεία της ελληνικής οικονομίας.
Από την πλευρά του ο κ. Σταύρος Μουρελάτος, γενικός διευθυντής Coca Cola Hellas για Ελλάδα Κύπρο και Μάλτα, έκανε λόγο για ένα πολύ καλό momentum για την εταιρεία τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς και σημείωσε ότι στόχος είναι η θετική τροχιά ανάπτυξης σε μια χώρα που βελτιώνεται σταθερά με ρυθμούς ανάπτυξης ταχύτερους από το μέσο όρο της ΕΕ.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!