Πιο κοντά στον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) έρχεται το λιμάνι του Βόλου (ΟΛΒ), καθώς η Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΣ) απέρριψε την προσφυγή της Goldair σχετικά με την πώληση του 67% των μετοχών του, επισημαίνοντας στο σκεπτικό της απόφασης ότι η διαδικασία που ακολούθησε το ΤΑΙΠΕΔ ήταν σωστή.
Τώρα η Goldair έχει περιθώριο 10 ημέρων για να προσφύγει εκ νέου στο ΣτΕ κατά της νέας απόφασης της ΕΑΔΣ. Αν δεν το πράξει, τότε το Λιμάνι του Βόλου θα περάσει και επίσημα στον ΟΛΘ. Η εν λόγω απόφαση της ΕΑΔΣ εκδόθηκε 29 Οκτωβρίου. ημερομηνία από την οποία «τρέχει» το 10ήμερο.
Διπλάσια προσφορά
Υπενθυμίζεται πως αρχικά και μετά την κατάθεση των προσφορών από τέσσερα σχήματα στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΤΑΙΠΕΔ για το λιμάνι του Βόλου, προτιμητέος επενδυτής ανακηρύχθηκε ο ΟΛΘ με προσφορά που ξεπερνούσε τα 50 εκατομμύρια ευρώ, θεαματικά υψηλότερα από τον δεύτερο επενδυτή, την κοινοπραξία της Cargo A.E. – Goldair Handling Α.Ε., με προφορά περίπου 25 εκατομμύρια ευρώ.
Ωστόσο η Goldair προσέφυγε κατά της απόφασης παγώνοντας προσωρινά την πώληση του λιμανιού. Το ΣτΕ δήλωσε αναρμόδιο να χειριστεί την υπόθεση, την οποία ανέπεμψε στην ΕΑΔΣ, η οποία τώρα απορρίπτει την προσφυγή.
«Θα δούμε αν η Goldair θα προσφύγει ξανά στο Συμβούλιο της Επικρατείας, αλλά η απόφαση της ΕΑΔΣ φαίνεται να είναι τόσο σταθερή που δεν αναμένεται διαφοροποίηση. Αν δεν υπάρξει νέα προσφυγή εντός δέκα ημερών, η υπόθεση κλείνει», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του λιμανιού, Σωκράτης Αναγνώστου, σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ Βόλου.
Ο κ. Αναγνώστου πρόσθεσε ότι, μόλις ολοκληρωθούν όλες οι διαδικασίες, ο επενδυτής θα προχωρήσει σε σημαντικές αναβαθμίσεις του λιμανιού, ανοίγοντας το δρόμο για μεγάλες επενδύσεις και βελτίωση των απαραίτητων υποδομών. Η στασιμότητα που παρατηρείται στο λιμάνι οφείλεται στους περιορισμούς που ισχύουν για τον επενδυτή. «Το ΤΑΙΠΕΔ μας έχει προσφέρει κάποιες ευκαιρίες για τη βελτίωση του λιμανιού, αλλά οι επιλογές είναι περιορισμένες».
Επιπλέον, ανακηρύχθηκε ο μειοδότης του διαγωνισμού για την εκβάθυνση του λιμανιού και αναμένεται να υπογραφεί η σύμβαση εντός των επόμενων 15 ημερών, με την ανακοίνωση της ημερομηνίας έναρξης των έργων, ιδιαίτερα στον προβλήτα όπου δένουν τα κρουαζιερόπλοια. Ο κ. Αναγνώστου ανέφερε ότι είναι πολλές οι περιοχές που θα χρειαστούν εκβάθυνση, καθώς έχουν παραμείνει 700.000 κυβικά λάσπης χωρίς μεταφορά.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!