Σε μια συγκινητική πρωτοβουλία κοινωνικής προσφοράς, η Lidl Ελλάς γιόρτασε τα 25 χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα με τη στήριξη του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος). Η συνεργασία αυτή είχε ως αποτέλεσμα την εκπλήρωση 25 ευχών παιδιών, 3 έως 18 ετών, που πάσχουν από κάποια σοβαρή ασθένεια, αποτελώντας μια μεγάλη ετήσια εταιρική χορηγία στον τομέα της κοινωνικής ευθύνης.
Η εταιρεία στήριξε εξολοκλήρου το ταξίδι των ευχών, καλύπτοντας όλο το κόστος για την κάθε ευχή. Με αυτό τον τρόπο, κατάφερε να ενισχύσει τον σκοπό του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) να φωτίσει την καθημερινότητα των παιδιών και να τους δώσει τη δύναμη να πιστέψουν και πάλι ότι όλα μπορούν να συμβούν. Μέσα από την εκπλήρωση της ευχής τους, κάθε παιδί είχε την ευκαιρία να ζήσει μία ευεργετική εμπειρία που παραμέρισε τον φόβο και ενίσχυσε την αυτοπεποίθηση, προσφέροντας χαρά και ελπίδα.
Ανάμεσα στις ευχές που εκπληρώθηκαν, ξεχωρίζουν συγκινητικές ιστορίες παιδιών που απέκτησαν αμαξίδια, κονσόλες βιντεοπαιχνιδιών, ανανεωμένα δωμάτια αλλά και μοναδικές εμπειρίες ζωής, όπως ταξίδια στη Disneyland και το UEFA Champions League. Η Lidl Ελλάς, με αυτήν τη σπουδαία πρωτοβουλία, κατάφερε να προσφέρει σε αυτά τα παιδιά στιγμές χαράς και αισιοδοξίας, δημιουργώντας αναμνήσεις που θα μείνουν για πάντα χαραγμένες στις καρδιές τους.
Η εκπλήρωση των ευχών πραγματοποιήθηκε και με τη συμβολή εθελοντών του οργανισμού Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), συνεισφέροντας ανάλογα με τον χρόνο που διαθέτουν, την εμπειρία τους, τις ικανότητές τους και τις υπηρεσίες που μπορεί ο καθένας τους να προσφέρει.
«Η συνεργασία μας με το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) αποτελεί έναν από τους πιο συγκινητικούς σταθμούς στην πορεία μας. Τα 25 χρόνια παρουσίας μας στην ελληνική κοινωνία, τα γιορτάζουμε με πράξεις αγάπης και προσφοράς, δίνοντας χαρά σε παιδιά που πραγματικά το έχουν ανάγκη. Για εμάς, η κοινωνική ευθύνη είναι πυλώνας της φιλοσοφίας μας και δεν θα μπορούσαμε να σκεφτούμε καλύτερο τρόπο να τιμήσουμε αυτήν την επέτειο από το να στηρίξουμε το έργο του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος). Μέσα από αυτή τη συνεργασία, νιώθουμε πιο δυνατοί και πιο αποφασισμένοι να συνεχίσουμε το έργο μας, πάντα με στόχο την κοινωνική προσφορά και τη βιώσιμη ανάπτυξη», δήλωσε η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων & Βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς.
«25 χρόνια παρουσίας και δραστηριοποίησης στην Ελλάδα και υιοθεσία 25 ευχών στο πλαίσιο μίας εκ των μεγαλύτερων ετήσιων εταιρικών χορηγιών! Και πέρα από αυτά, οι άνθρωποι της Lidl Ελλάς αγκάλιασαν το έργο και τους ανθρώπους του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) δείχνοντας τη διάθεση να έρθουν πιο κοντά στις ευχές μας και στον τρόπο με τον οποίο οργανώνονται και εκπληρώνονται. Αυτό που μας συγκίνησε περισσότερο είναι η εμπιστοσύνη που έδειξαν στον Οργανισμό μας από την πρώτη στιγμή και η διάθεση να μάθουν όσο γίνεται περισσότερο. Μακάρι να είχαμε περισσότερες τέτοιες συνεργασίες ώστε να ανταποκριθούμε στον αυξανόμενο όγκο αιτημάτων που δεχόμαστε. Σήμερα, στην Ελλάδα, 17.300 παιδιά παλεύουν μία ασθένεια απειλητική για τη ζωή τους. Μόνο με ανθρώπους σαν τους ανθρώπους της Lidl Ελλάς και κάποιων ακόμη εταιρειών που μας αγαπούν μπορούμε να το πετύχουμε. It takes LIDL to Make-A-Wish!», δήλωσε η Σάντρα Ζαφειρακοπούλου, Γενική Διευθύντρια του οργανισμού Make-A-Wish Ελλάδος.
Η Lidl Ελλάς, μέσω αυτής της ενέργειας, αποδεικνύει έμπρακτα την αφοσίωσή της στην κοινωνική προσφορά και τη στήριξη ευπαθών ομάδων, επιβεβαιώνοντας το όραμά της για έναν καλύτερο κόσμο. Η εταιρεία, με την ολοκλήρωση αυτής της συνεργασίας, κοιτάζει το μέλλον με αισιοδοξία, έτοιμη να συνεχίσει να στηρίζει την κοινωνία και να κάνει τη διαφορά στις ζωές όσων το έχουν ανάγκη.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!