Το τελικό συμβόλαιο υπεγράφη χθες από την Ελένη Τσατσαρωνάκη, CEO της εταιρείας «Το Μάννα – Ν. Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ», με την πτωχευμένη Nutriat για το εργοστάσιο (πρώην Κατσέλης) στις Αχαρνές Αττικής και πλέον ανοίγει οριστικά ο δρόμος για τη λειτουργία του. Με αυτή την κίνηση, η κρητική αρτοβιομηχανία αποκτά παραγωγική βάση και στην Αθήνα, γεγονός που αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά την ανάπτυξή της.
Το ακίνητο των 23.000 τ.μ. (που βρίσκεται εντός οικοπέδου 35.000 τ.μ.), αγοράστηκε από τη χανιώτικη επιχείρηση μέσω πλειστηριασμού το 2021 (σ.σ. το τίμημα είχε ανέλθει σε 6,2 εκατ. ευρώ), ωστόσο χρειάστηκαν τρία χρόνια για να ξεπεραστούν γραφειοκρατικές διαδικασίες και να τακτοποιηθούν όλες οι εκκρεμότητες.
Με την οριστική άρση των εμποδίων ξεκινά η πλήρης ανακαίνισή του, που αναμένεται να ολοκληρωθεί σε έξι μήνες. Θα απαιτηθούν κεφάλαια ύψους έως 4,5 εκατ. ευρώ για την ανακατασκευή, τον εκσυγχρονισμό, το νέο εξοπλισμό και την ενεργειακή αναβάθμιση της μονάδας. Πάντως η μετεγκετάσταση των logistics (από άλλο ιδιόκτηκτο κτίριο) που θα καταλάβουν το ¼ του κτιρίου αναμένεται να ξεκινήσει σε τρεις μήνες. Επίσης εκεί θα στεγαστούν οι αποθήκες, το κέντρο διανομής της χανιώτικης εταιρείας και οι διοικητικές υπηρεσίες, ενώ η έναρξη της παραγωγής προϊόντων τοποθετείται μετά τον Μάη του 2025.
«Θέλαμε το κτίριο "καθαρό" και σήμερα (χθες) τα καταφέραμε. Μπορούμε πλέον να μιλάμε για σύντομο χρονικό διάστημα της μετεγκατάστασης μέσα στο εξάμηνο. Σιγά σιγά έχουμε ολοκληρώσει το business plan της πενταετίας. Τα βήματά μας είναι σταθερά, παρά τους δύσκολους καιρούς, και για αυτό διατηρούμαστε χωρίς δανεισμό ακόμα. Στο DNA μας είναι τα πολύ προσεκτικά βήματα» σημείωσε στην «Η, η Ελένη Τσατσαρωνάκη,.
Η εταιρεία εξετάζει να παράγει στο εργοστάσιο του πρώην Κατσέλη, νέα προϊόντα, με βάση πάντα το αλεύρι, όπως φρυγανιά, κριτσίνια, συσκευασμένο ψωμί και έτοιμα γεύματα. Με την έναρξη της παραγωγικής μονάδας στις Αχαρνές, θα κλείσει η δεύτερη μονάδα που έχει η εταιρεία στο Βαρύπετρο Χανίων, ενώ η παραγωγή των παξιμαδιών Μάννα θα παραμείνει αποκλειστικά στον Κίσσαμο.
«Δαγκωτό»: Το «δυνατό χαρτί» που έφερε αύξηση του τζίρου
Άσος στο μανίκι της οικογένειας Τσατσαρωνάκη αποδείχθηκε το σνακ «Δαγκωτό», που λάνσαρε μέσα το 2024. Οι θεαματικές πωλήσεις του έδωσαν ώθηση στον τζίρο, που αναμένεται να κλείσει με αύξηση περίπου 2% (22 εκατ. το 2023). Παράλληλα, η «Ν. Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ» είχε δύο μονάδες αύξηση μεριδίου αγοράς στο παξιμάδι, την ώρα που ο ανταγωνισμός έχει σημαντική μείωση.
«Ο Δεκέμβρης είναι δύσκολος μήνας, λόγω εορτών πάντα υπάρχουν πιέσεις, αλλά σύμφωνα με τα στοιχεία του 9μηνου θα έχουμε αύξηση κύκλου εργασιών. Το «Δαγκωτό ήταν πολύ σημαντικό για την εταιρεία μας. Ήταν μια πρωτοπόρα, καινοτόμα πολύ δυνατή κίνηση που μας έδωσε ώθηση. Είμαστε πολύ περήφανοι για την αποδοχή που είχε από τον κόσμο, ο οποίος αντιλήφθηκε την ποιότητά του, τις αγνές πρώτες ύλες που χρησιμοποιούμε. Με αυτό το προϊόν ανοίξαμε και το target group σε νεαρότερες ηλικίες» είπε η κ. Τσατσαρωνάκη, ενώ όπως ανέφερε αυτές τις ημέρες η εταιρεία λανσάρει και νέα «καυτερή» γεύση.
«Κλείνουμε τη χρονιά με θετικό πρόσημο, και νέα πλάνα για το 2025» κατέληξε η κ. Τσατσαρωνάκη.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!