Μοιάζει απίστευτο αν το καλοσκεφτεί κανείς, αλλά μόλις πριν από μια δεκαετία και κάτι, η ζωή μας ήταν πολύ διαφορετική σε ό,τι αφορά την παροχή υπηρεσιών και την αγορά προϊόντων. Η στροφή online είναι πλέον δεδομένη και καθημερινά γίνεται πιο έντονη, ενώ διευρύνεται καλύπτοντας νέους κλάδους και υπηρεσίες. Το ίντερνετ έγινε το όχημα μετάβασης σε μια νέα εποχή, στην οποία πράγματα που χρειάζονταν μετακινήσεις, κόπο και χρόνο γίνονται εύκολα, γρήγορα και αποτελεσματικά.
Πολλά που σήμερα θεωρούνται αυτονόητα απαιτούσαν εντελώς άλλες διαδικασίες. Ποιος δεν αγοράζει προϊόντα online; Ποιος δεν κάνει έρευνα αγοράς σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες με αξιολογήσεις; Ποιος επιλέγει το γκισέ της τράπεζας αντί για το e-banking; Ποιος προτιμά την ουρά στον δήμο για να εκδώσει ένα πιστοποιητικό, που πλέον δίνει το gov.gr; Και ποιος θυμάται πως μόλις δέκα χρόνια πριν η υποβολή φορολογικής δήλωσης περιλάμβανε τη συμπλήρωση του εντύπου, που έστελναν ταχυδρομικά οι οικονομικές υπηρεσίες, και στη συνέχεια φυσική παρουσία στην εφορία;
Δεκαετία αλλαγών στην ασφαλιστική αγορά
Εξίσου ριζικές ήταν στο διάστημα αυτό οι αλλαγές και στην ασφαλιστική αγορά. Η εμφάνιση online και direct ασφαλιστικών εταιριών, όπως η Hellas Direct, έδωσε ώθηση στην ανανέωση και τον εκσυγχρονισμό του κλάδου. Ταυτόχρονα, οι ασφαλισμένοι, απολαμβάνοντας τα οφέλη και τις διευκολύνσεις της τεχνολογίας, αναζητούν διαρκώς καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη ψηφιακή εμπειρία.
Στο πεδίο αυτό, η Hellas Direct καινοτόμησε εξαρχής, προσφέροντας ασφάλεια αυτοκινήτου με την ημέρα, σε μία εποχή που τα ασφαλιστικά προγράμματα ήταν κατά κύριο λόγο ανελαστικά. Αναγνωρίζοντας την ανάγκη για ευελιξία και δυνατότητα επιλογής, πέρασε στα χέρια των ασφαλισμένων τον ουσιαστικό έλεγχο του προϊόντος που αγόραζαν: της ασφάλειας.
Με την προσφορά του συνόλου την υπηρεσιών της online, έδωσε στους ασφαλισμένους την ευκαιρία να ολοκληρώνουν γρήγορα και εύκολα μια μέχρι τότε διαμεσολαβούμενη και χρονοβόρα διαδικασία. Αρκούν πλέον μερικά λεπτά στον υπολογιστή για να επιλέξει ο οδηγός πρόγραμμα, καλύψεις και διάρκεια, να αγοράσει ή να ανανεώσει, και να εκτυπώσει το συμβόλαιό του. Σήμερα φαίνεται αυτονόητο αλλά δεν είναι μακριά η εποχή που τα ασφαλιστήρια συμβόλαια ετοιμάζονταν από τις ασφαλιστικές και στέλνονταν ταχυδρομικά στους ασφαλισμένους.
Η εξέλιξη στη διαχείριση των ζημιών
Παράλληλα με την online παροχή υπηρεσιών και επικοινωνίας με τους πελάτες της, η Hellas Direct προχώρησε ακόμα πιο μακριά. Αναθεώρησε διαδικασίες που δεν είχαν πλέον κανένα λόγο να διαρκούν μέρες ή και περισσότερο, με γνώμονα την ταχύτητα και την άνεση του ασφαλισμένου. Στο πλαίσιο αυτό, προσφέρει τη δυνατότητα τηλεφωνικής καταγραφής, την οποία μπορεί να κάνει ο ίδιος ο οδηγός, από το σημείο του ατυχήματος, μέσα σε λίγα λεπτά. Στέλνοντας φωτογραφίες από τη ζημιά του - προφανώς ισχύει για συμβάντα που σημειώθηκαν σε ξεκάθαρες συνθήκες- αφενός μπορεί να φύγει την ίδια στιγμή και να συνεχίσει την ημέρα του, αφετέρου ο φάκελός του ανοίγει αμέσως. Ούτε 7ήμερες προθεσμίες, ούτε ερωτήματα που έχουν ήδη απαντηθεί, ούτε διαδικασίες που ανήκουν στο παρελθόν.
Γνωρίζοντας πως τα απρόοπτα δεν συμβαίνουν μόνο σε εργάσιμες ημέρες και ώρες, η Hellas Direct διαθέτει γραμμή 24/7 για τις ζημιές. Είναι εκεί όποτε ο ασφαλισμένος τη χρειαστεί, είτε είναι καθημερινή είτε αργία, είτε 12 το μεσημέρι είτε 3 τη νύχτα. Και, επενδύοντας σε καταρτισμένο και εξειδικευμένο δυναμικό, έχει τη δυνατότητα να αποτελεί τον μοναδικό συνομιλητή του, χωρίς τηλέφωνα σε ενδιάμεσους και τρίτους.
Πιστεύοντας στην ανάγκη παροχής ποιοτικών υπηρεσιών μέχρι την τελική πληρωμή, ανέπτυξε τη δική της ηλεκτρονική πλατφόρμα διασύνδεσης με πάνω από 2.500 συνεργαζόμενα συνεργεία. Αυτό σημαίνει ηλεκτρονική επικοινωνία και ανταλλαγή εγγράφων, κάτι που συντομεύει τη διαδικασία ως το κλείσιμο της ζημιάς. Ταυτόχρονα δίνει τη δυνατότητα ο ασφαλισμένος να είναι διαρκώς ενήμερος για το στάδιο στο οποίο βρίσκεται το αίτημά του, χωρίς να χρειάζεται να κάνει δεκάδες τηλεφωνήματα. Δεν είναι τυχαίο πως οι κλήσεις ανά ζημιά έχουν μειωθεί από 17 σε 2, ενώ πάνω από τις μισές ζημιές της εταιρίας κλείνουν σε 48 ώρες.
Επόμενος στόχος οι ολοκληρωμένες λύσεις
Το επόμενο βήμα της Hellas Direct αναμένεται σύντομα και αφορά την προσφορά «ηλεκτρονικού πορτοφολιού» με το οποίο ο ασφαλισμένος θα μπορεί να καλύπτει κάθε ανάγκη του οχήματός του. Από τα τέλη κυκλοφορίας και την ασφάλεια, έως τα σέρβις και την αλλαγή ελαστικών. Στόχος είναι η διάθεση μιας ολοκληρωμένης υπηρεσίας με τρόπο εύκολο, γρήγορο, αξιόπιστο και αποτελεσματικό. Όπως κάθε κίνηση της Hellas Direct.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!