Το brand «Ελλάδα» αναβαθμίζεται διαρκώς, κάτι που φαίνεται και από τα στοιχεία της αεροπορικής κίνησης Μαϊου που φέτος ξεπέρασαν και τα επίπεδα του 2019.
Σύμφωνα με έρευνα της World Travel Market, στην πρώτη δεκάδα των κορυφαίων τουριστικών προορισμών της Ευρώπης που καταγράφουν τις μεγαλύτερες αυξήσεις σε σύγκριση με το 2019, οι 6 είναι στην Ελλάδα.
Η Μύκονος και η Ρόδος καταγράφουν αύξηση κατά 29%, τα Χανιά 26%, το Ηράκλειο 23%, η Σαντορίνη 20% και η Θεσσαλονίκη- Χαλκιδική 19%. Επίσης, πολύ ψηλά είναι και η Αθήνα στον αστικό τουρισμό (3η θέση).
Επιπλέον, στις ΗΠΑ η Ελλάδα παρουσιάζει τη μεγαλύτερη αύξηση (+22%) από όλους τους προορισμούς εξωτερικού για την αργία της Ημέρας της Ανεξαρτησίας.
Εξίσου σημαντικό, όμως, είναι ότι προορισμοί της Ελλάδας που δεν διαθέτουν ισχυρό brand, φέτος «φωτίστηκαν» με αποτέλεσμα όχι μόνο να καταγράφουν υψηλές πληρότητες αλλά οι κρατήσεις να φτάνουν μέχρι και τα τέλη του έτους.
Η Θάσος, η Καστοριά είναι δύο νέες προσθήκες στους top προορισμούς, η Αίγινα έχει 92% πληρότητα και στην Πελοπόννησο η τουριστική σεζόν, απ’ ό,τι φαίνεται, θα πάει μέχρι τα Χριστούγεννα, καθώς tour operators της Γαλλίας και της Γερμανίας ζητούν πακέτα για Οκτώβρη, Νοέμβρη και Δεκέμβρη.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!