Εχοντας κατακτήσει ηγετική θέση στις OLED τηλεοράσεις, ως Νο1 εταιρεία για 11 χρόνια, η LG Electronics στοχεύει σε άνοδο των πωλήσεων βάζοντας τον πήχη στα 200 εκατ. δολάρια το 2024.
Το 2023 έκλεισε με τις πωλήσεις να ανέρχονται στα 175 εκατ. δολάρια, αυξημένες κατά 8%, σε σχέση με το 2022 (162 εκατ. δολαρίων), σύμφωνα με τον κ. Άρη Κουτελό Managing Director της LG Electronics Hellas. Η αύξηση 8% που πέτυχε στην Ελλάδα η LG ήταν η μεγαλύτερη ποσοστιαία άνοδο για τον όμιλο. «Στην Ευρώπη είχε ύφεση πωλήσεων το 2023, όλες σχεδόν οι αγορές έκλεισαν με πτώση» σύμφωνα με τον κ. Κουτελό.
Στην Ελλάδα η αύξηση οφείλεται κυρίως στις πωλήσεις των λευκών οικιακών συσκευών, μία αγορά που σημειωσε άνοδο κατά 20% το 2023 λόγω των επιδοτήσεων για αλλαγή συσκευής με αντικατάσταση των παλιών ενεργοβόρων (κλιματιστικά, ψυγεία, καταψύκτες), αλλά και από την άνοδο στις πωλήσεις προϊόντων information display, όπου περιλαμβάνονται οι τηλεοράσεις για ξενοδοχεία.
Ο κ. Κουτελός εκτίμησε ότι οι πωλήσεις τηλεοράσεων, κλιματιστικών και γενικά λευκών οικιακών συσκευών θα κινηθούν στα ίδια επίπεδα φέτος, αν και στις λευκές συσκευές η εκκίνηση δείχνει μείωση (στα ψυγεία η πτώση είναι κατακόρυφη -70%), σε σύγκριση με το 2023, που υπήρχαν οι επιδοτήσεις.
Δύο παράγοντες φέρνουν αισιοδοξία για άνοδο των πωλήσεων:
Πρώτον η εγκατάσταση διαδραστικών πινάκων στα ελληνικά σχολεία, καθώς ο κορεάτικος κολοσσός των ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών έχει αναλάβει την προμήθεια του 70% αυτών.
Δεύτερον η αναμενόμενη αύξηση στις πωλήσεις τηλεοράσεων με δεδομένο ότι το καλοκαίρι υπάρχει το Euro 2024 (παρότι δεν αγωνίζεται η Εθνική Ελλάδος) αλλά και οι Ολυμπιακοί Αγώνες.
Η στροφή στις premium τηλεοράσεις
Η εταιρεία παρουσίασε χθες τα νέα μοντέλα τηλεοράσεων, τα οποία αναμένεται να κάνουν σταδιακά την εμφάνιση τους. Παρότι η αγορά της τηλεόρασης παρουσίασε πέρσι πτώση 3%, η LG αναμένει φέτος αύξηση της τάξεως του 10%. Ειδικότερα στις τηλεοράσεις, η LG επικεντρώνεται στα «υψηλότερα πορτοφόλια» με τα πιο ακριβά premium μοντέλα. «Η ελληνική αγορά στον τομέα των premium τηλεοράσεων, αλλά και γενικότερα των λευκών οικιακών συσκευών έχει πλέον κλείσει την μεγάλη απόσταση που την χώριζε από αντίστοιχες αγορές της Ευρώπης, όπως η Πορτογαλία και η Τσεχία την εποχή της κρίσης και έχει σίγουρα θετικό πρόσημο», εκτίμησε κ. Κουτελός.
Ο γενικός διευθυντής της LG Electronics Hellas επισήμανε ότι η εταιρεία και στον τομέα των τηλεοράσεων έχει πλέον ως στρατηγική και στην Ελλάδα την ολοένα και μεγαλύτερη διείσδυση στις premium τηλεοράσεις μέσω των OLED τηλεοράσεων, πολλών ιντσών, καθώς το brand name της LG και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων της στον τομέα αυτό το δικαιολογούν απόλυτα. Η αγορά γενικότερα στην Ελλάδα κινείται προς το επίπεδο αυτό και η LG συμβάλλει προς την κατεύθυνση αυτή, αλλά δεν έχουμε ακόμη φτάσει στα επιθυμητά επίπεδα.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση για την πορεία των τιμών των premium τηλεοράσεων μετά την περυσινή αύξηση ο κ. Κουτελός, είπε ότι η εταιρεία δεν θα προχωρήσει σε αυξήσεις. Οι τιμές των premium προϊόντων θα πρέπει να πηγαίνουν λίγο προς τα κάτω σε αγορές όπως η Ελλάδα, προκειμένου το κοινό να στραφεί στα προϊόντα αυτά είπε ο επικεφαλής της LG στην Ελλάδα, ο οποίος απέκλεισε το ενδεχόμενο δημιουργίας φυσικού καταστήματος στην Ελλάδα, ωστόσο άφησε ανοικτή την ιδέα για e shop.
Καταλήγοντας ο κ. Κουτελός επισήμανε ότι η LG είναι θετική στην διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων της και στην ελληνική αγορά, πέρα από αυτών που ήδη προσφέρει, αναφέροντας ότι στους στόχους για φέτος είναι και η έναρξη διάθεσης των φορητών υπολογιστών.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!