Νέα
  • ΓΔ: 1395.95 +0.81%
  • Τζίρος: 55,95 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Clubhouse: Το social media του 1 δισ. δολαρίων που στηρίζει ο Ελον Μασκ

Clubhouse
Clubhouse / Πηγή: AP Images

Νέα οπτική στον χώρο των social media φιλοδοξεί να φέρει το Clubhouse, μια νέα εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να επικοινωνούν μεταξύ τους μόνο μέσω της φωνής τους, και όχι με βίντεο ή γραπτά μηνύματα, όπως στα περισσότερα social media. Μάλιστα, οι χρήστες μπορούν να συμμετέχουν και σε chat rooms με διαφορετικές θεματολογίες, είτε ως ακροατές είτε ως ομιλητές.  

Το Clubhouse ήταν ήδη γνωστό, αλλά έγινε ακόμα πιο δημοφιλές όταν το... έπιασε στο στόμα του ο Έλον Μασκ. Συγκεκριμένα, ο ιδρυτής της Tesla στις αρχές Φεβρουαρίου αποφάσισε να χρησιμοποιήσει το Clubhouse για μια «ομιλία» του, συμπληρώνοντας το όριο των χρηστών που δέχεται η εφαρμογή σε κάθε chat room (5.000 μοναδικοί χρήστες), την ίδια ώρα που αρκετοί δημοσιογράφοι μετέδιδαν live την ομιλία του στο YouTube.

Μόλις προχθές, δε, ο Έλον Μασκ έκανε ένα βήμα παραπέρα, προσκαλώντας τον Ρώσο πρόεδρο Βλαντιμίρ Πούτιν σε συνάντηση... φυσικά στο Clubhouse -με το Κρεμλίνο, μάλιστα, να απαντά πως θεωρεί ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα την πρόταση του ιδρυτή της Tesla.  

Τι είναι το Clubhouse

Το Clubhouse δημιουργήθηκε στις αρχές του 2020 από τους Paul Davison και Rohan Seth, με την αξία του να ανέρχεται στα 100 εκατ. δολάρια τον Μάιο του 2020, αλλά πλέον, όπως αναφέρει το Business Insider, η αποτίμησή του ξεπερνά το 1 δισ. δολάρια. Στην εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης, άνθρωποι από κάθε μέρος του πλανήτη μπορούν να συνομιλούν, να λένε ιστορίες, να αναπτύσσουν ιδέες, να εμβαθύνουν τις φιλίες και να συναντούν ενδιαφέροντα νέα άτομα, όπως αναφέρει η ίδια η Clubhouse.

Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε διαφορετικά εικονικά δωμάτια, όταν εισέρχονται -μετά από πρόσκληση- στην εφαρμογή. Όταν ένας χρήστης μπαίνει σε ένα δωμάτιο, ο ήχος ενεργοποιείται αυτόματα. Ο δημιουργός μιας αίθουσας αποφασίζει ποιος μπορεί να μιλήσει και οι ενδιαφερόμενοι χρήστες μπορούν να σηκώσουν τα χέρια τους για να συμμετάσχουν στη συζήτηση. 

Όπως αναφέρει το Clubhouse, οι χρήστες, μέχρι σήμερα, έχουν χρησιμοποιήσει την εφαρμογή για να επικοινωνήσουν για ζητήματα όπως πολιτική, καθημερινή ζωή και ψυχαγωγία. «Εδώ μπορείτε να συναντηθείτε με φίλους, να κάνετε νέες γνωριμίες με ανθρώπους από όλο τον κόσμο, για να διηγηθείτε ιστορίες, να κάνετε ερωτήσεις, να συζητήσετε, να μάθετε και να κάνετε συνομιλίες για χιλιάδες διαφορετικά θέματα», αναφέρει.

Πώς μπαίνει κάποιος στο Clubhouse;

Για να μπορέσει κάποιος να συμμετάσχει στις συζητήσεις του Clubhouse, πρέπει να λάβει πρόσκληση από κάποιον που έχει ήδη λογαριασμό στην εφαρμογή. Μπορεί, βέβαια, να κατεβάσει την εφαρμογή και να βάλει το όνομά του στη λίστα αναμονής, αλλά δεν είναι σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα ανοίξει λογαριασμό. Επιπρόσθετα, αυτή τη στιγμή το Clubhouse είναι διαθέσιμο μόνο σε όσους κατέχουν iPhone. Ο CEO του Clubhouse, Paul Davidson, έχει πει ότι σύντομα η εφαρμογή θα ανοίξει σε όλους, συμπεριλαμβανομένων όσων χρησιμοποιούν Android. Αλλά οι ιδρυτές πάνε βήμα βήμα -όποιος καταφέρει να πάρει πρόσκληση, στη συνέχεια παίρνει και ο ίδιος δύο προσκλήσεις, τις οποίες μπορεί να δωρίσει σε άλλους.

Το Clubhouse οφείλει τη δημοφιλία του σε συζητήσεις που «διηύθυναν» εκεί κάποια μεγάλα ονόματα, όπως η Όπρα Γουίνφρεϊ, ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ και, όπως προείπαμε, ο Έλον Μασκ. Η εφαρμογή έχει κερδίσει ήδη των προτίμηση προσωπικοτήτων της Σίλικον Βάλεϊ και του χώρου της ψυχαγωγίας. Μάλιστα, έχει φτάσει να αποτιμάται σε πάνω από 1 δισ. δολάρια, παρά το γεγονός ότι ιδρύθηκε μόλις πριν από έναν χρόνο.  

Το Clubhouse σχεδιάζει να επεκταθεί περαιτέρω -στην πραγματικότητα, παίρνοντας τη θέση που του αναλογεί ανάμεσα στα άλλα δημοφιλή social media, όπως το Facebook και το Twitter. Μάλιστα, όπως αναφέρει το Business Insider, οι ιδρυτές του Clubhouse στοχεύουν, κάποια στιγμή, να επιτρέψουν στους χρήστες του να βγάζουν λεφτά από την εφαρμογή: μέσω συνδρομών, διοργάνωσης εκδηλώσεων και παροχής συμβουλών. Και καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι προσκαλούνται στο Clubhouse, ο θόρυβος γύρω από το όνομά του είναι δεδομένο ότι θα αυξάνεται. 

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Περισσότερα