Νέα
  • ΓΔ: 1390.65 +0.01%
  • Τζίρος: 65,70 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Kaspersky: Μικρότερο το κόστος παραβιάσεων για τις ειλικρινείς επιχειρήσεις 

Χάκερ
Πηγή φωτογραφίας: Pixabay

Πώς μπορεί μια επιχείρηση να μετριάσει την οικονομική ζημιά στην περίπτωση που παραβιαστούν τα ευαίσθητα δεδομένα της; Σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της Kaspersky, αρκεί να είναι ειλικρινής και να ανακοινώσει αυτοβούλως ότι έπεσε θύμα επίθεσης. 

Το κόστος για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δημοσιοποίησαν μόνες τους ότι έπεσαν θύματα διαρροής δεδομένων εκτιμάται σε 93.000 δολάρια, έναντι ζημιών ύψους 155.000 δολαρίων για τις επιχειρήσεις οι παραβιάσεις που υπέστησαν «διέρρευσαν» μέσω του Τύπου. Σύμφωνα με την έκθεση της Kaspersky, με τον τρόπο αυτό οι απώλειες περιορίστηκαν κατά 40%. 

Αντίστοιχη είναι και η εικόνα για τις μεγάλες επιχειρήσεις: Εκείνες που ενημερώνουν με δική τους πρωτοβουλία το κοινό τους για παραβίαση παρουσίασαν μικρότερη οικονομική ζημία (28%) από εκείνες των οποίων τα περιστατικά είχαν διαρρεύσει στον τύπο, ήτοι 1,134 εκατ. δολάρια έναντι 1,583 εκατ. δολαρίων. 

Ωστόσο, μόλις οι μισές (46%) επιχειρήσεις αποκάλυψαν την παραβίαση με δική τους πρωτοβουλία. Το 30% των οργανισμών που είχαν υποστεί παραβίαση δεδομένων προτίμησαν να μην το αποκαλύψουν. Σχεδόν το ένα τέταρτο (24%) των επιχειρήσεων προσπάθησαν να αποκρύψουν το περιστατικό, αλλά το είδαν να διαρρέει στα ΜΜΕ. 

Αν και αναφέρθηκαν ελάχιστες απώλειες από επιχειρήσεις που κατάφεραν να μην αποκαλύψουν το περιστατικό, αυτή η προσέγγιση απέχει πολύ από την ιδανική. Τέτοιες εταιρείες διατρέχουν τον κίνδυνο να χάσουν ακόμη περισσότερα εάν - ή πιο πιθανό όταν - ένα περιστατικό ψηφιακής ασφάλειας αποκαλυφθεί στο κοινό ενάντια στις προθέσεις τους. 

Η έρευνα απέδειξε επίσης ότι οι κίνδυνοι είναι ιδιαίτερα υψηλοί για τις εταιρείες που δεν μπορούσαν να εντοπίσουν αμέσως μια επίθεση. Το 29% των ΜμΕ που χρειάστηκαν περισσότερο από μία εβδομάδα για να διαπιστώσουν ότι είχαν παραβιαστεί είδαν τα νέα να διαρρέουν στον Τύπο, ποσοστό διπλάσιο σε σύγκριση με εκείνες που το εντόπισαν σχεδόν αμέσως (15%). Για τις μεγάλες επιχειρήσεις, αυτά τα στοιχεία είναι παρόμοια με 32% και 19% αντίστοιχα. 

«Η προληπτική αποκάλυψη μπορεί να βοηθήσει στην ανατροπή των πραγμάτων προς όφελος μιας εταιρείας - και δεν αφορά μόνο στον οικονομικό αντίκτυπο. Εάν οι πελάτες γνωρίζουν τι συνέβη από πρώτο χέρι, είναι πιθανότερο να διατηρήσουν την εμπιστοσύνη τους στη μάρκα. Επίσης, η εταιρεία μπορεί να δώσει στους πελάτες της συστάσεις σχετικά με το τι πρέπει να κάνουν στη συνέχεια, ώστε να διατηρήσουν τα περιουσιακά τους στοιχεία προστατευμένα. Η εταιρεία μπορεί επίσης να μοιραστεί τη δική της πλευρά της ιστορίας κοινοποιώντας αξιόπιστες και σωστές πληροφορίες στα ΜΜΕ, αντί οι δημοσιεύεις να βασίζονται σε πηγές τρίτων που ενδέχεται να απεικονίζουν την κατάσταση λανθασμένα», σχολιάζει η Yana Shevchenko, Senior Product Marketing Manager της Kaspersky. 

Στην έρευνα, σύμφωνα με το ΑΠΕ, συμμετείχαν περισσότεροι από 5.200 επαγγελματίες του τομέα της πληροφορικής και της ψηφιακής ασφάλειας.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Περισσότερα