Αντιμέτωποι με μία δυσάρεστη έκπληξη βρέθηκαν τη Δευτέρα 4 Ιανουαρίου εκατομμμύρια χρήστες του Slack, αφού η πρόσβαση στη δημοφιλή υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων ήταν αδύνατη για ώρες στις περισσότερες χώρες του κόσμου.
Το πρόβλημα ξεκίνησε με πολύ αργούς ρυθμούς σύνδεσης στην υπηρεσία που έδωσε στη συνέχεια τη θέση της σε αδυναμία αποστολής μηνυμάτων, έως ότου η πρόσβαση στην υπηρεσία ήταν αδύνατη για ώρες. Η εταιρεία αναγνώρισε το πρόβλημα, που δεν εντοπιζόταν σε κάποια συγκεκριμένη χώρα, ανακοινώνοντας ότι καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την αποκατάστασή του.
Δεν είναι η πρώτη φορά τους τελευταίους μήνες που εν μέσω πανδημίας και αυξημένης ζήτησης εκατομμύρια άνθρωποι αδυνατούν να χρησιμοποιήσουν λόγω τεχνικών προβλημάτων μία διαδικτυακή υπηρεσία από την οποία εξαρτώνται για την εργασία, την επικοινωνία και την εκπαίδευσή τους με τον υπόλοιπο κόσμο. Στην περίπτωση του Slack το πρόβλημα έγινε ακόμη πιο έντονο, αφού το πρόβλημα σημειώθηκε την ημέρα που για τον περισσότερο κόσμο αποτελούσε την πρώτη εργάσιμη του νέου έτους μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων.
Ανάλογα προβλήματα αντιμετώπισε το Δεκέμβριο και η Google, με εκατομμύρια ανθρώπους να μην έχουν πρόσβαση επί ώρες στους λογαριασμούς τους στο Gmail ή στα βίντεο του YouTube. Αντιμέτωπη με διακοπές στην πρόσβαση και τη λειτουργία των υπηρεσιών της βρέθηκε και η Microsoft τον Σεπτέμβιο. Ενώ τον περασμένο Αύγουστο το Zoom «κατέρρευσε» την ώρα που εκατομμύρια μαθητές ξεκινούσαν τη νέα σχολική χρονιά.
Σε κάθε περίπτωση, το Slack είναι ένας από τους πιο δυναμικά αναπτυσσόμενους παίχτες της αγοράς. Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, το 2020 έφτασε τα 12 εκατ. ημερήσιων χρηστών, ενώ το 2021 φιλοδοξεί να κάνει δυναμικό ξεκίνημα έχοντας ολοκληρώσει την εξαγορά του από την Salesforce, έναντι 27,7 δισ. δολαρίων.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!