«Αθλιότητες» χαρακτήρισε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης από το βήμα της Βουλής τα σχόλια του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Χριστόφορου Βερναρδάκη, σε βάρος της υπουργού Παιδείας, Νίκης Κεραμέως, κάνοντας λόγο για «εκτσογλανισμό» της δημόσιας ζωής, ενώ διερωτήθηκε εάν θα προσέλθει στη Βουλή ο αρχηγός του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Αλέξης Τσίπρας, προκειμένου να ζητήσει συγγνώμη.
«Αυτό που είδαμε χθες δεν είναι μεμονωμένο φαινόμενο, αυτός ο βερναρδακισμός, είναι πολακισμός, είναι ο συριζαϊκός φαρισαϊσμός, είναι αυτό που αποκαλείται ως εκτσογλανισμός της δημόσιας ζωής» τόνισε ο πρωθυπουργός από το βήμα της Βουλής, στη συζήτηση επί του νομοσχεδίου για τα ΑΕΙ.
Η Παιδεία
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είπε ότι σήμερα ολοκληρώνεται το πρόγραμμα της κυβέρνησης για την Παιδεία και έτσι «συμπληρώνεται το τόξο αλλαγών για το οποίο είχαμε δεσμευθεί προεκλογικά με 8 νομοθετικές παραβάσεις».
Μίλησε για όλες τις προσλήψεις εκπαιδευτικών που έχουν γίνει στα 120 πρότυπα και πειραματικά σχολεία αλλά και την έμφαση που έχει δοθεί στην εξειδικευμένη επαγγελματική γνώμη.
«Η απόφασή μας να δώσουμε προτεραιότητα στην δημόσια Παιδεία δεν ήταν τυχαία», πρόσθεσε.
«Σε ό,τι μας αφορά οι προτεραιότητες μας είναι αδιαπραγμάτευτες. Πρόσβαση σε γνώση και κατάρτιση για όλα τα ελληνόπουλα και να χτίζουν με τη δική τους αξία το μέλλον τους. Ισότητα δεν είναι η εξίσωση προς τα κάτω αλλά οι ίδιες δυνατότητες στους ίδιους ανθρώπους με τις ίδιες φιλοδοξίες. Νοιάζομαι για τους νέους δεν σημαίνει, είπε ακόμα ότι στρέφω τους νέους σε ανύπαρκτες σχολές. Αλλά σε σχολές που θα τους βοηθήσουν να αρπάξουν τις ευκαιρίες του μέλλοντος. Οι ψεύτικες υποσχέσεις, κατασκευάζουν ψεύτικες ζωές».
Επίσης, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, αναφέρθηκε στις συνεργασίες ελληνικών με ξένα πανεπιστήμια μεγάλου κύρους και τόνισε πως αυτό τον ρόλο υπηρετεί το νέο Erasmus και οι φοιτητές θα μπορούν να ακολουθούν και άλλα μη συναφή αντικείμενα. Εκτίμησε ότι «οι φοιτητές μας θα αγκαλιάσουν αυτόν τον θεσμό. Ένας εξαιρετικά επιτυχημένος ευρωπαϊκός θεσμός γίνεται πραγματικότητα για τα ελληνικά πανεπιστήμια», είπε.
Μίλησε για τις σπουδές κατεύθυνσης και την πρακτική άσκηση. Τις χαρακτήρισε δυο εκπαιδευτικές γέφυρες προς το επάγγελμα που θα ακολουθήσει ο κάθε πτυχιούχος. «Έτσι, το δημόσιο πανεπιστήμιο μπαίνει σε μια παγκόσμια εκπαιδευτική τροχιά. Δεν μένει στα στενά όρια ενός γνωστικού αντικειμένου. Θέτει οριζόντια α εργαστήρια και τις βιβλιοθήκες του στο σύνολο των φοιτητών της χώρας.
Οι φοιτητές μας δεν πρέπει να βλέπουν τις σχολές τους ως μια τετραετή παράταση του σχολικού τους βίου, ούτε ως μια μηχανή απονομής πτυχίων χωρίς πραγματικό αντίκρισμα στην αγορά εργασίας», ανέφερε.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!