«Μέσα στην εβδομάδα, θα έχουμε την έναρξη του μεγαλύτερου ιδιωτικού και δημοσίου έργου που έχουν γίνει στην Ελλάδα» δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνης Γεωργιάδης αναφερόμενος στη μεταβίβαση της Ελληνικό ΑΕ στη Lamda Development και την υπογραφή για τη γραμμή 4 του Μετρό.
Μιλώντας από τον χώρο του πρώην αεροδρομίου στο Ελληνικό, ο υπουργός Ανάπτυξης ανέπτυξε τα μεγάλα έργα που θα αλλάξουν, όπως είπε, τη ζωή των Ελλήνων, δημιουργώντας άμεσα 10.000 χιλιάδες θέσεις εργασίας.
«Σήμερα έχουμε μια πολύ καλή ημέρα για την Κυβέρνηση, για τον Πρωθυπουργό για τον ελληνικό λαό. Όλη η εβδομάδα συνοδεύεται από δύο μεγάλες υπογραφές. Η πρώτη υπογραφή θα πέσει σήμερα παρουσία του Πρωθυπουργού, όπου με τον Κώστα Καραμανλή, τον υπουργό Υποδομών ξεμπλοκάραμε, μέσω ΕΣΠΑ, τη γραμμή 4 του Μετρό που είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που έχει γίνει ποτέ στην Ελλάδα. Και την Παρασκευή θα υπογραφεί από το ΤΑΙΠΕΔ, παρουσία του κ. Σταϊκούρα και εμού, η μεταβίβαση της Ελληνικό Α.Ε. στη Lamda Development, που θα είναι το μεγαλύτερο ιδιωτικό έργο στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα θα έχουμε λοιπόν την έναρξη του μεγαλύτερου ιδιωτικού και δημοσίου έργου που έχει γίνει στην Ελλάδα» είπε στην ΕΡΤ, ο κ. Γεωργιάδης.
Όπως τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης «αυτό δείχνει την αποφασιστικότητα που έχουμε να αλλάξουμε τη ζωή των Ελλήνων, να προσφέρουμε θέσεις εργασίας, να αυξήσουμε τα εισοδήματα του κόσμου και να τους δώσουμε μια καλύτερη ζωή».
Ελληνικό: Είκοσι χρόνια αναμονής
«Χρειαστήκαμε είκοσι χρόνια για να βρούμε τον τρόπο να αξιοποιήσουμε αυτό τον υπέροχο τόπο. Εμείς, δύο χρόνια τώρα δεν υπήρξε μέρα που δεν ασχοληθήκαμε με αυτό. Τόσο πολύπλοκο και δύσκολο έργο ήταν” και πρόσθεσε "πρέπει να μάθουμε στην Ελλάδα να κάνουμε τα έργα πιο γρήγορα και τη ζωή μας πιο απλή”, σχολίασε ο κ. Γεωργιάδης για το έργο στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού, λέγοντας χαρακτηριστικά: "Αυτό που θα γίνει εδώ θα είναι εξαιρετικό”. Όσον αφορά τις θέσεις εργασίας που θα δημιουργηθούν ο υπ. Ανάπτυξης τόνισε ότι άμεσα θα δημιουργηθούν 10.000, ενώ στο διάστημα των οκτώ ετών που θα απαιτηθεί για να ολοκληρωθεί το έργο θα "φτιαχτούν περίπου 70.000 θέσεις εργασίας σε ένα έργο οκτώ δισεκατομμυρίων ευρώ».
Μιλώντας, μεταξύ άλλων, για την επίδραση που θα έχει το Ελληνικό στους κατοίκους της περιοχής ο κ. Γεωργιάδης τόνισε ότι «Το Ελληνικό έχει σχεδιαστεί για να κάνει τη ζωή των πολιτών καλύτερη».
Ο υπουργός Ανάπτυξης αναφέρθηκε επίσης και στο θέμα της ΕΑΒ, λέγοντας χαρακτηριστικά «Ευχαριστώ τους εργαζομένους της ΕΑΒ που κατάλαβαν ότι από την παραμονή της Lockheed Martin εξαρτάται η δουλειά τους. Η απόφαση της Κυβέρνησης είναι να συνεχίσει να δουλεύει η ΕΑΒ με την Lockheed Martin εφαρμόζεται και είμαι πολύ ευτυχής γι’ αυτό».
Αναφορικά με το θέμα των Ναυπηγείων Ελευσίνας ο κ. Γεωργιάδης είναι ότι όποια εταιρεία και να πάρει το πρόγραμμα των φρεγατών, μέσα στο επιχειρηματικό της σχέδιο, πρέπει να έχει και την πρότασή της για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας. Δεν ανησυχώ. Οι φρεγάτες πρέπει να φτιαχτούν στην Ελλάδα. Όταν αποφασίσει το ναυτικό, θα έχουμε τους εργαζόμενους μέσα να δουλεύουν και με την πληρωμή των δεδουλευμένων τους”, επισημαίνοντας ότι για να κατασκευαστούν οι φρεγάτες πρέπει να δουλεύουν και τα δύο μεγάλα ναυπηγεία, Ελευσίνας και Σκαραμαγκά.
«Η άποψη που υπάρχει στους οικονομολόγους είναι ότι αυτό το φαινόμενο δεν θα κρατήσει περισσότερο από το φθινόπωρο», επισήμανε ο κ. Γεωργιάδης απαντώντας σε ερώτηση για τις ανατιμήσεις που έχουν παρατηρηθεί τελευταία στην αγορά.
«Μετά την καραντίνα έμειναν όλες οι εταιρείες με άδειες τις αποθήκες και αυτό δημιούργησε μια ταυτόχρονη μεγάλη ζήτηση για πρώτες ύλες και αύξηση των ναύλων. Η άποψη των ειδικών είναι ότι αυτό μόλις ομαλοποιηθεί ως προς τη ζήτηση, θα ομαλοποιηθεί και προς τις τιμές».
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!