«Η σύνδεση και η πραγματοποίηση συναλλαγών μέσω myAlpha Web και myAlpha Mobile έχουν αποκατασταθεί πλήρως, μετά την επίλυση των τεχνικών θεμάτων που προέκυψαν νωρίτερα σήμερα», αναφέρει η Alpha Bank.
Η τράπεζα αναφέρει συγκεριμενά: «Ειδικότερα για την εξυπηρέτηση ελεύθερων επαγγελματιών και αυτοαπασχολούμενων που δεν είχαν νωρίτερα σήμερα τη δυνατότητα να συνδέσουν τον επαγγελματικό τους λογαριασμό με το σύστημα άμεσων πληρωμών IRIS, σημειώνεται ότι, πέρα από τη χρήση των ψηφιακών καναλιών που πλέον λειτουργούν ομαλά, παρέχεται η δυνατότητα ενεργοποίησης της σύνδεσης από την Τράπεζα για λογαριασμό τους. Συγκεκριμένα, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εισέλθουν στην ιστοσελίδα της Τράπεζας, www.alpha.gr και να επιλέξουν την εξυπηρέτηση μέσω του ψηφιακού βοηθού (chatbot), όπου θα υποβάλουν το αίτημά τους».
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!