Περισσότερους από 2,2, εκατ. πελάτες έχει εγγεγραμμένους στις υπηρεσίες e-banking και m-baking η Eurobank, η οποία ανακοίνωσε πως την τελευταία τριετία έχει επενδύσει πάνω από 150 εκατ. ευρώ για την τεχνολογική της αναβάθμιση. Μάλιστα κατά την περίοδο της πανδημίας, το mobile banking, αλλά και οι συναλλαγές μέσω των social media παρουσίασαν εκρηκτική άνοδο.
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, με αφορμή τη συμπλήρωση 21 ετών στο digital (ψηφιακό) banking, στον απολογισμό της 20ετίας ην Eurobank διαπιστώνει έκρηξη των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Συγκεκριμένα αναφέρει τα εξής:
- Από 700 πελάτες στο e-Banking, το 2000, σήμερα η Τράπεζα έχει περισσότερους από 2,2 εκατομμύρια ψηφιακούς πελάτες ενώ, μετά από 20 χρόνια, έφτασε να εξυπηρετεί ψηφιακά 120.000 πελάτες την ώρα, 3.400 πελάτες τo λεπτό και 90 πελάτες το δευτερόλεπτο.
- Μέσω των ψηφιακών καναλιών της Τράπεζας εκτελούνται 478.000 εγχρήματες συναλλαγές την ημέρα, 43.000 την ώρα ή 1.400 τo λεπτό, αντίστοιχα.
- Το 2020 οι πελάτες που χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες e-Banking και m-Banking ήταν 30% περισσότεροι σε σχέση με το 2019 ενώ, το 52% αυτών χρησιμοποίησαν το Mobile Αpp, σημειώνοντας αύξηση σχεδόν 42% σε ετήσια βάση.
- Στο διάστημα 16 Μαρτίου 2020-31 Ιανουαρίου 2021 οι συναλλαγές μέσω Eurobank Mobile Banking αυξήθηκαν κατά 70%. Tο 70% των Mobile χρηστών χρησιμοποιεί, αποκλειστικά, το Eurobank Mobile App για τις συναλλαγές του με την Τράπεζα, ενώ νέες, διευρυμένες λειτουργικότητες, παρέχει το αναβαθμισμένο Eurobank Business App.
►Ηλεκτρονικές συναλλαγές: Ξεπέρασαν τα 90 εκατ. μέσα στο 2020 - Κατά το διάστημα Μαρτίου 2020-Δεκεμβρίου 2020, το 29% των συνολικών αιτήσεων πιστωτικών καρτών έγινε μέσω e-Banking, ενώ καταγράφηκε ετήσια αύξηση 38% στις εκδόσεις προπληρωμένων καρτών. Καταγράφηκε αύξηση 21% στη συνολική παραγωγή ψηφιακών πωλήσεων. Η εξυπηρέτηση μέσω των Social Media σημείωσε άνοδο 70%, ενώ αύξηση 50% παρουσίασε η εξυπηρέτηση μέσω της ιστοσελίδας www.eurobank.gr, με την Τράπεζα να σημειώνει τη μεγαλύτερη αύξηση σε αναζητήσεις χρηστών για το e-Banking.
- Η διαθεσιμότητα των εναλλακτικών καναλιών του e-Banking, του m-Banking και του v-Banking, προσεγγίζει ήδη το 100% ενώ στο διάστημα 16 Μαρτίου 2020-31 Ιανουαρίου 2021, οι συνολικές εγγραφές μέσω Digital On Boarding αυξήθηκαν κατά 156% σε ετήσια βάση.
- Η υπηρεσία v-Banking με νέες διευρυμένες υπηρεσίες για ιδιώτες και επιχειρήσεις, εξυπηρετεί, ήδη, 12.000 επαγγελματίες και 2.500 ιδιώτες πελάτες της Τράπεζας και παρουσιάζει αλματώδη άνοδο στον αριθμό κλήσεων από πελάτες, κατά 48% στο πρώτο δίμηνο του 2021 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020. Αυξημένες κατά σχεδόν 55,5% είναι οι ημερήσιες video κλήσεις σε ετήσια βάση. Μόνο κατά την διάρκεια του πρώτου διμήνου Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2021, έγιναν 7.306 κλήσεις για την εξυπηρέτηση πελατών μέσω v-Banking, δηλαδή 220 και πλέον κλήσεις την ημέρα.
Η Eurobank, όπως ανακοίνωσε, επενδύει σε πολυετείς συνεργασίες με ισχυρούς, διεθνείς ομίλους, όπως η Microsoft, η Accenture, η IBM, η Deloitte, η Cisco και η HPE, για την ψηφιακή της εξέλιξη. Να σημειωθεί επίσης πως η Eurobank είναι μια από τις λίγες ελληνικές εταιρείες που εξασφάλισαν, άμεσα και μαζικά, πολύ υψηλά ποσοστά τηλεργασίας, με περισσότερους από 6.000 εργαζομένους του Ομίλου να έχουν τη δυνατότητα να είναι πλήρως λειτουργικοί εξ αποστάσεως, συμβάλλοντας στη συλλογική προσπάθεια για την ανάσχεση της πανδημίας.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!