Ολο και περισσότερο κάνουν διαδικτυακά τις αγορές τους οι Ελληνες, σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat, καθώς έχει επεκταθεί η ψηφιοποίηση σε όλους τους κλάδους της οικονομίας.
Σχεδόν τρεις στους τέσσερις (73,55%) που ρωτήθηκαν το 2023, είχαν αγοράσει το προηγούμενο τρίμηνο ρούχα, παπούτσια ή αξεσουάρ. Το ποσοστό αυτό ήταν υψηλότερο από τον μέσο όρο της ΕΕ (69,7%).
Περισσότεροι από τέσσερις στους δέκα (44,13%) έκαναν ηλεκτρονικά παραγγελίες φαγητού από εστιατόρια, αλυσίδες fast food και catering έναντι σχεδόν 30% στην ΕΕ.
Πάνω από ένας στους τρεις αγόρασαν ηλεκτρονικά εισιτήρια για τις μεταφορές τους (38,71%) ή νοίκιασαν αυτοκίνητο (35,37%), ποσοστά λίγο υψηλότερα από τα αντίστοιχα στην ΕΕ (32,78% και 33,18%, αντίστοιχα). To 32,25% αγόρασαν ηλεκτρονικά εισιτήριο για πολιτιστικές ή άλλες εκδηλώσεις.
Χαμηλότερο είναι το ποσοστό για αγορές καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς (25,28%) έναντι 28,24% στην ΕΕ.
Περίπου ένας στους τέσσερις (26,31%) αγόρασαν υπηρεσίες streaming και downloading, ενώ στην ΕΕ το αντίστοιχο ποσοστό ήταν υψηλότερο (34,54%).
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!