Το lockdown έστρεψε ξανά τους καταναλωτές στη διαδικτυακή αγορά προϊόντων, με αποτέλεσμα να γεμίσουν από παραγγελίες οι μεταφορικές εταιρείες και να καθυστερούν την παράδοση των δεμάτων.
Οι περισσότερες από τις εταιρείες υιοθέτησαν ορισμένα μέτρα, προκειμένου να μπορέσουν να εξυπηρετήσουν όλους τους πελάτες τους.
Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) σε σημερινή της ανακοίνωση προσπάθησε να καθησυχάσει τους καταναλωτές, προτρέποντάς τους να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στους όρους και τις ημερομηνίες παράδοσης.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«H ΕΕΤΤ ενημερώνει τους καταναλωτές – πελάτες ηλεκτρονικών καταστημάτων ότι το τελευταίο διάστημα, λόγω της σημαντικής αύξησης των παραγγελιών σε ηλεκτρονικά καταστήματα, παρατηρείται σημαντική καθυστέρηση στην παράδοση προϊόντων από τις εταιρείες ταχυμεταφορών.
Συνιστάται στους καταναλωτές πριν την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής αγοράς να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στους όρους παράδοσης που πρέπει να περιγράφονται στην ιστοσελίδα του καταστήματος (ιδιαίτερα στον αναφερόμενο χρόνο παράδοσης) και να παρακολουθούν τις σχετικές ανακοινώσεις τόσο των ηλεκτρονικών καταστημάτων, όσο και των παρόχων υπηρεσιών ταχυμεταφορών».
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!