Ακόμα ένα μεγάλο κτιριακό project ξεκινά στο Ελληνικό από τη Lamda Development. Πρόκειται για το Vouliagmenis Mall, το μεγαλύτερο κτίριο στην κατηγορία του στην Ελλάδα, που υπολογίζεται ότι θα κοστίσει περίπου 350 εκατ. ευρώ.
Ο διαγωνισμός ξεκινά στις 17 Νοεμβρίου με το μοντέλο του Riviera Tower, δηλαδή με την επιλογή σχήματος που θα λειτουργήσει αρχικά συμβουλευτικά και στη συνέχεια θα επιλεγεί ο ανάδοχος των έργων, κάπου εντός του 2023. Στόχος είναι το Vouliagmenis Mall να λειτουργήσει το 2026 μαζί με την υπόλοιπη ομάδα έργων της πρώτης φάσης.
Στη διαδικασία του Early Contractor Involvement αναμένεται να συμμετάσχουν και πάλι σημαντικές εταιρείες του τεχνικού χώρου από Ελλάδα και εξωτερικό.
Θα πρέπει να σημειωθεί πως το Vouliagmenis Mall είναι τμήμα του Commercial Hub που θα ανεγερθεί επί της Λεωφόρου Βουλιαγμένης με έκταση 185.000 τ.μ. Εκεί θα αναπτυχθούν επίσης χώροι γραφείων, ο πύργος μεικτής χρήσης, το retail park κ.ά.
Ενα μεγάλο κτιριακό έργο
Το Vouliagmenis Mall θα είναι πρωτότυπο σχεδιαστικά, με νέες εμπειρίες και θα αποτελέσει έναν ολοκληρωμένο πόλο κοινωνικοποίησης και όχι απλά έναν προορισμό για αγορές.
Το νέο mega εμπορικό κέντρο θα κατασκευαστεί στο βόρειο άκρο του Μητροπολιτικού Πάρκου, κοντά στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, σε άμεση γειτνίαση με τον οδικό άξονα αλλά και πρόσβαση σε μετρό.
Θα έχει συνολική επιφάνεια 130.000 τ.μ. με περίπου 72.000 τ.μ. εκμισθώσιμων χώρων. Θα είναι κατά 20% μεγαλύτερο από το The Mall Athens της Lamda στο Μαρούσι, αποτελώντας το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο στην Ελλάδα (με τα σημερινά δεδομένα).
Το νέο εμπορικό κέντρο θα έχει βιοκλιματικά χαρακτηριστικά τόσο για τη μεγαλύτερη ασφάλεια και υγιεινή των εργαζομένων και επισκεπτών σε αυτό, όσο και για το μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
Σημειώνεται ότι πάνω από το mall θα δημιουργηθούν και μεγάλοι γραφειακοί χώροι, ενώ ακριβώς δίπλα στο νέο εμπορικό θα κατασκευαστεί ένας ακόμη πύργος μεικτής χρήσης (πιθανότατα γραφεία μαζί με ξενοδοχείο).
Σχετικά με τα καταστήματα του (όχι και τόσο μακρινού) μέλλοντος, όπως αυτά που θα γίνουν στο Ελληνικό, πρόκειται να προσφέρουν μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία στον καταναλωτή, με ψηφιακούς καθρέπτες, διαδραστικά δοκιμαστήρια με αναγνώριση προσώπου και ακόμη πιο εύκολες ψηφιακές πληρωμές.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!