Εξι σχήματα κατέβηκαν, σύμφωνα με πληροφορίες, για το έργο του διαγώνιου άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο με τη δημοπράτηση για το μεγάλο οδικό έργο στο τμήμα Μπράλος-Αμφισσα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για: ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ, ΑΒΑΞ, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, ΙΝΤΡΑΚΑΤ και την κοινοπραξία CMC-TEΚΑΛ-ΙΝΤΕΡΚΑΤ.
Από τη διαδικασία της υποβολής προσφορών μειοδότης είναι η CMC-TEΚΑΛ-ΙΝΤΕΡΚΑΤ με 14%. Επόμενο στάδιο είναι ο έλεγχος των προσφορών των συμμετεχόντων.
Αναθέτουσα αρχή είναι το υπουργείο ΥΠΟΜΕ. Το κόστος του έργου με ΦΠΑ είναι 285,50 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 230,24 εκατ. ευρώ). Η δημοπράτηση πραγματοποιήθηκε χθες, 15 Φεβρουαρίου 2022, όπου έγινε και η αποσφράγιση των προσφορών.
Η διάρκεια των εργασιών ορίστηκε σε 54 μήνες (4,5 χρόνια) από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης. Το έργο θα χρηματοδοτηθεί άμεσα στο προσεχές χρονικό διάστημα από πόρους του ΕΣΠΑ 2021-2027. Θα είναι από τα πρώτα έργα που εντάσσονται στη νέα προγραμματική περίοδο.
Ποια τμήματα θα κατασκευαστούν
Αντικείμενο της παρούσας σύμβασης είναι η μελέτη και κατασκευή των έργων βελτίωσης του οδικού άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο και η δημοπράτηση για το τμήμα Μπράλος-Άμφισσα. Το τμήμα αυτό διακρίνεται στα υποτμήματα:
- 1ο Υποτμήμα: Μπράλος – Αρχή παράκαμψης Γραβιάς (Χ.Θ. 0+000 – Χ.Θ. 7+300)
- 2ο Υποτμήμα: Ι.Κ. Μεταλλείων Βωξίτη (δεν περιλαμβάνεται) – Άμφισσα (Χ.Θ. 14+000 – Χ.Θ. 30+700)
Το ενδιάμεσο τμήμα του άξονα (Χ.Θ. 7+300 – Χ.Θ. 9+300) αντιστοιχεί στην παράκαμψη Γραβιάς, το οποίο είναι κατασκευασμένο και δεν αποτελεί αντικείμενο της παρούσας. Το τμήμα του άξονα από Χ.Θ. 9+300 έως τον Ι.Κ. Μεταλλείων Βωξίτη στη Χ.Θ. 14+000 έχει δημοπρατηθεί και δεν αποτελεί αντικείμενο της παρούσας.
Ταυτότητα του έργου
Στο αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνεται η κατασκευή ενός αριθμού ισόπεδων κόμβων, καθώς και ενός δικτύου παράλληλων και κάθετων δευτερευουσών οδών για τη σύνδεση με το λοιπό υφιστάμενο οδικό δίκτυο και την εξυπηρέτηση των παροδίων χρήσεων.
Το έργο αποτελεί τμήμα του οδικού άξονα «Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο», το οποίο υπάγεται στον διευρωπαϊκό άξονα Ε65. Βάσει της υπ’ αριθμ. ΔΜΕΟ/ε/ο/1308/15-12-95 (ΦΕΚ 30Δ/19-01-96) απόφασης του Υπουργού ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. (νυν ΥΠΟΜΕ) η οδός έχει καταταχθεί στο δευτερεύον εθνικό οδικό δίκτυο.
Η οδός έχει χαρακτήρα σύνδεσης, ευρισκόμενη στο σύνολο του μήκους της εκτός σχεδίου, παρακάμπτοντας τους οικισμούς από την περιοχή των οποίων διέρχεται και συνδέοντας την Π.Ε. Φθιώτιδας με τις Π.Ε. Φωκίδας και Αιτωλοακαρνανίας. Ως εκ τούτου ανήκει στην κατηγορία Α με λειτουργική βαθμίδα ΙΙ (οδική σύνδεση νομών / επαρχιών) με αρχή και πέρας τον ΠΑΘΕ και την ΙΟΝΙΑ ΟΔΟ αντίστοιχα, που ανήκουν στην λειτουργική βαθμίδα ΑΙ.
Το έργο περιλαμβάνει συνοπτικά:
- Την εκτέλεση κάθε είδους χωματουργικών έργων (γενικές εκσκαφές σε γαιώδες-ημιβραχώδες και βραχώδες έδαφος, εκσκαφές χαλαρών εδαφών, εκσκαφές θεμελίων τεχνικών έργων, εκσκαφές τάφρων, διανοίξεις σηράγγων, επιχώσεις με προϊόντα εκσκαφών, επιχώσεις με κοκκώδη υλικά και θραυστά υλικά λατομείου κ.λπ.)
- Εργασίες για την κατασκευή κάθε είδους τεχνικών έργων (οχετοί, γέφυρες, σήραγγες, τοίχοι αντιστήριξης, οπλισμένο επίχωμα)
- Εργασίες οδοστρωσίας και ασφαλτόστρωσης
- Εργασίες ασφάλισης και σήμανσης
- Η/Μ εργασίες οδοφωτισμού και υπογείων έργων (σηράγγων)
- Λοιπές εργασίες που είναι απαραίτητες για τη λειτουργία της οδού, όπως κατασκευή και τοποθέτηση κρασπεδορείθρων, πλακοστρώσεις, εργασίες αποχέτευσης και αποστράγγισης, περιφράξεις οδικών έργων κ.λπ.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!