Οι 3 στους 4 Έλληνες δεν ολοκλήρωσαν ακόμα τα ψώνια τους για τις γιορτές, και μόνο ο ένας στους δέκα τα έχει κάνει όλα, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Focus Bari για το πώς θα ψωνίσουν και πώς θα γιορτάσουν οι Έλληνες τα φετινά Χριστούγεννα της πανδημίας.
Αντίθετα, σε αντίστοιχη έρευνα της YouGov στην Αγγλία, ο ένας στους δύο Βρετανούς έχουν ήδη κάνει όλα τα γιορτινά τους ψώνια.
Το e-commerce φαίνεται ότι έχει καθιερωθεί πλέον ως ο κύριος τρόπος αγορών για τους Έλληνες, με το «click away» να αποτελεί μια ενδιάμεση λύση για τις επόμενες αγορές, ενώ οι αγορές μέσω μετάβασης στο φυσικό κατάστημα είναι επίσης μια επιθυμητή πηγή για τα Χριστουγεννιάτικα ψώνια.
Η λύση click away θεωρείται ότι θα ωφελήσει κυρίως τις μεγάλες αλυσίδες λιανεμπορίου και τις μεταφορικές εταιρείες, αφήνοντας σε δύσκολη θέση τα μικρά, τοπικά καταστήματα. Μόνο ένας στους τέσσερις πιστεύει ότι ωφελούνται όλα τα μαγαζιά.
Οι δύο στους τρεις Έλληνες θα γιορτάσουν τα φετινά Χριστούγεννα με λιγότερους ανθρώπους απ’ ότι συνηθίζουν, ενώ ένα 17% θα τα περάσουν τελείως μόνοι.
Αυτό που θα λείψει περισσότερο τα φετινά Χριστούγεννα είναι τα γιορτινά τραπέζια με αγαπημένους ανθρώπους (ποσοστό 34%), αλλά και οι βόλτες στα μαγαζιά (ποσοστό 27%).
Παρ’ όλα αυτά, οι τρεις στους πέντε Έλληνες δηλώνουν ότι αισθάνονται κάποια ανησυχία λόγω πανδημίας και περιμένουν τα Χριστούγεννα να περάσουν ήρεμα και ήσυχα. Οι πιο νέοι είναι εκείνοι που εκφράζουν την μεγαλύτερη ανησυχία ότι θα περάσουν άσχημα φέτος τα Χριστούγεννα, καθώς εκείνοι είναι που θα στερηθούν περισσότερο την διασκέδαση έξω με περισσότερο κόσμο που επιθυμούν.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!