Θετική είναι, σύμφωνα με πληροφορίες, η απόφαση του ΣτΕ στην Αττικό Μετρό να προχωρήσει στην απόσπαση και επανατοποθέτηση των αρχαίων του σταθμού Βενιζέλου στο Μετρό Θεσσαλονίκης.
Αυτό δίνει το έναυσμα για την ολοκλήρωση του πλέον πολύπαθου έργου στην σύγχρονη ιστορία των κατασκευών στην Ελλάδα. Πλέον, όπως σημειώνουν πηγές κοντά στο θέμα, πρέπει να ξεκινήσει ένα σπριντ καθώς η απόφαση βγήκε μετά από 6 μήνες αναμονής, πράγμα που συνεπάγεται πως πρέπει να κερδηθεί αντίστοιχα στον χρόνο που έχει δοθεί από την κυβέρνηση και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για λειτουργία του Μετρό το 2023.
Στο υπουργείο ΥΠΟΜΕ, αναμένουν επίσημα να λάβουν στα χέρια τους την απόφαση και προγραμματίζεται, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, συνάντηση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή με την υπουργό Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη για να εξεταστεί πλέον η συνέχεια των έργων στο σταθμό Βενιζέλου, με την στενή συνεργασία των δύο υπουργείων.
Το σημαντικό σε αυτή τη φάση είναι πως η Αττικό Μετρό με αυτή την απόφαση μπορεί να προχωρήσει χωρίς άλλη καθυστέρηση το έργο για να να τρέξει. Πηγές κοντά στο θέμα σημειώνουν πως περιμένουν από την ΑΚΤΩΡ, να επιταχύνει για να μην διαψεύσει τις προσδοκίες για την ολοκλήρωση του «αιώνιου» έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης που μετράει ήδη 15 χρόνια έργων.
Στα διοικητικά του ομίλου Ελλάκτωρ μετά την έγκριση αύξησης της ΑΜΚ, δείχνει να ξεκινά μία νέα σελίδα που φέρνει σε πιο ήρεμα νερά την ΑΚΤΩΡ που έχει αναλάβει και τα δύο έργα στο Μετρό Θεσσαλονίκης (βασική γραμμή και επέκταση Καλαμαριάς). Το επόμενο διάστημα θα χρειαστεί την συμβολή όλων για να μπορέσει το μοναδικό έργο που έχει τραβήξει χρηματοδότηση από τρία συνεχόμενα ΕΣΠΑ, να ολοκληρωθεί και να το δει η πόλη επιτέλους να λειτουργεί. Συμβούλιο της Επικρατείας στην Αττικό Μετρό να προχωρήσει στην απόσπαση και επανατοποθέτηση των αρχαίων του σταθμού Βενιζέλου στο Μετρό Θεσσαλονίκης.
Αυτό δίνει το έναυσμα για την ολοκλήρωση του πλέον πολύπαθου έργου στην σύγχρονη ιστορία των κατασκευών στην Ελλάδα. Πλέον όπως σημειώνουν πηγές κοντά στο θέμα, πρέπει να ξεκινήσει ένα σπριντ καθώς η απόφαση βγήκε μετά από 6 μήνες αναμονής πράγμα που συνεπάγεται πως πρέπει να κερδηθεί αντίστοιχα στον χρόνο που έχει δοθεί από την κυβέρνηση και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για λειτουργία του Μετρό το 2023.
Στο υπουργείο ΥΠΟΜΕ, αναμένουν επίσημα να λάβουν στα χέρια τους την απόφαση και προγραματίζεται, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, συνάντηση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή με την υπουργό Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη για να εξεταστεί πλεον η συνέχεια των έργων στο σταθμό Βενιζέλου, με την στενή συνεργασία των δύο υπουργείων.
Το σημαντικό σε αυτή τη φάση είναι πως η Αττικό Μετρό με αυτή την απόφαση μπορεί να προχωρήσει χωρίς άλλη καθυστέρηση το έργο για να να τρέξει. Πηγές κοντά στο θέμα σημειώνουν πως περιμένουν από την ΑΚΤΩΡ, να επιταχύνει για να μην διαψεύσει τις προσδοκίες για την ολοκλήρωση του "αιώνιου" έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης που μετράει ήδη 15 χρόνια έργων.
Στα διοικητικά του ομίλου Ελλάκτωρ μετά την έγκριση αύξησης της ΑΜΚ, δείχνει να ξεκινά μία νέα σελίδα που φέρνει σε πιο ήρεμα νερά την ΑΚΤΩΡ που έχει αναλάβει και τα δύο έργα στο Μετρό Θεσσαλονίκης (βασική γραμμή και επέκταση Καλαμαριάς). Το επόμενο διάστημα θα χρειαστεί την συμβολή όλων για να μπορέσει το μοναδικό έργο που έχει τραβήξει χρηματοδότηση από τρία συνεχόμενα ΕΣΠΑ, να ολοκληρωθεί και να το δει η πόλη επιτέλους να λειτουργεί.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!