Aνοιξε η πλατφόρμα της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων προκειμένου να επανενταχθούν στις ρυθμίσεις των 100 και 120 δόσεων όσοι δεν κατάφεραν εξαιτίας της πανδημίας να ανταποκριθούν στις φορολογικές τους υποχρεώσεις και να απωλέσουν τη ρύθμιση στο διάστημα από τον Μάρτιο έως και τον Νοέμβριο.
Η ρύθμιση αναβιώνει με όλα τα ευεργετήματά της, σύμφωνα με την απόφαση του οικονομικού επιτελείου.
Έτσι, μέσω του myBusinessSupport, οι ενδιαφερόμενοι, μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονικά αίτηση επανένταξής τους στο ίδιο καθεστώς ρύθμισης, με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις, για την υπολειπόμενη οφειλή και για τις δόσεις που απομένουν.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την επανένταξη του φορολογουμένου στις ρυθμίσεις, είναι η υποβολή υπεύθυνη δήλωσης και η καταβολή έως τις 31 Δεκεμβρίου 2020, της δόσης Δεκεμβρίου.
Η καταβολή της δόσης Δεκεμβρίου πρέπει να γίνει σε πίστωση της Ταυτότητας Ρυθμισμένης Οφειλής (Τ.Ρ.Ο), αποκλειστικά με έναν από τους δύο πιο κάτω τρόπους:
- μέσω web-banking,
- σε υποκατάστημα στην τράπεζά σας, μόνο αν δεν είναι δυνατή η καταβολή μέσω web-banking
Χρονοδιάγραμμα επανένταξης
Η επανένταξη των οφειλετών στις ρυθμίσεις γίνεται την επομένη εργάσιμη από την ημέρα παραλαβής του σχετικού αρχείου των τραπεζών από την Γενική Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΓΔΗΛΕΔ) της ΑΑΔΕ.Η ΓΔΗΛΕΔ θα εκκινήσει τη διαδικασία του σχετικού ελέγχου στις 21 Δεκεμβρίου 2020.Για πληρωμές, που θα γίνουν στις 31 Δεκεμβρίου 2020, η επανένταξη θα ολοκληρωθεί έως και την Πέμπτη, 7 Ιανουαρίου 2021.
Στη συνέχεια, στην Προσωποποιημένη Πληροφόρηση, στο myTAXISnet, θα επικαιροποιηθεί η εικόνα της ρύθμισης (δόσεις, ποσά, ημερομηνίες καταβολής).Διευκρινίζεται ότι οι αιτήσεις επανένταξης ρυθμίσεων στον Εξωδικαστικό Μηχανισμό Ρύθμισης Οφειλών Επιχειρήσεων (ν. 4469/2017) πραγματοποιούνται στην Επιχειρησιακή Μονάδα Είσπραξης (Ε.Μ.ΕΙΣ.) της ΑΑΔΕ.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!