Αυτό προκύπτει από νέα μελέτη της Juniper Research σύμφωνα με την οποία θα υπάρχουν σχεδόν 2 δισεκατομμύρια ενεργές συνδρομές σε υπηρεσίες βίντεο κατ’ απαίτηση έως το 2025, αριθμός που αντιστοιχεί σε αύξηση κατά 65% σε σύγκριση με τα τέλη του 2020.
Το εντυπωσιακό είναι ότι ο καταλύτης αυτής της ανάπτυξης θα είναι παραδοσιακοί ραδιοτηλεοπτικοί φορείς, οι οποίοι στρέφονται όλο και περισσότερο σε υπηρεσίες ροής προκειμένου να ανταγωνιστούν πλατφόρμες όπως το Netflix και το Amazon Prime Video.
Η νέα έρευνα υπό τον τίτλο «OTT TV & Video Streaming: Evolving Trends, Future Strategies & Market Forecasts 2020-2025», σημειώνει ότι οι παραδοσιακοί ραδιοτηλεοπτικοί οργανισμοί στρέφονται σε υβριδικές υπηρεσίες, ένα συνδυασμός συνδρομών και διαφημίσεων, φέρνοντας ως χαρακτηριστικά παραδείγματα το NBC Peacock και το CBS All Access, που προσφέρουν κλιμακωτές υπηρεσίες συνδρομών, αλλά ταυτόχρονα προβάλλουν και διαφημίσεις, προκειμένου να έχουν μεγαλύτερα έσοδα και να συμπιέσουν την τιμή της συνδρομής για τον τελικό χρήστη.
Η Juniper Research προβλέπει ότι αυτές οι πλατφόρμες θα απορροφούν 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια της διαφημιστικής δαπάνης το 2025.