Για πρώτη φορά, στο γ΄ τρίμηνο του 2020, τα έσοδα των New York Times από τις συνδρομές της ηλεκτρονικής έκδοσης, ξεπέρασαν αυτά της έντυπης έκδοσης, αντανακλώντας τις ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο των μέσων ενημέρωσης.
Πρόκειται για μία ιστορική εξέλιξη για την έγκυρη εφημερίδα που τα τελευταία 10 χρόνια εφαρμόζει πρόσβαση επί πληρωμή στο online περιεχόμενό της.
Σύμφωνα με τα επίσημα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρεία, διαθέτει πλέον 7 εκατ. συνδρομητές σε όλα της τα προϊόντα, ενώ το καθαρό κέρδος διπλασιάστηκε στα 33,6 εκατ. δολάρια με συνολικά έσοδα 426,9 εκατ. δολάρια.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι 393.000 νέοι συνδρομητές εγγράφησαν το τελευταίο τρίμηνο πριν από τις κρίσιμες προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ.
Τα έσοδα από τις online συνδρομές αυξήθηκαν κατά 34% στα 155,3 εκατ. δολάρια, ενώ των έντυπων συνδρομών μειώθηκαν κατά 3,8% στα 145,7 εκατ. Αντίστοιχα, τα διαφημιστικά έσοδα της εφημερίδας μειώθηκαν κατά 30% στα 79,3 εκατ. δολάρια.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!