Η Temu ξοδεύει σαν... δισεκατομμυριούχος με στόχο να κατακτήσει το ηλεκτρονικό εμπόριο στις ΗΠΑ. Η εταιρεία ξόδεψε πολλά χρήματα κατά τη διάρκεια του Super Bowl το βράδυ της Κυριακής, προβάλλοντας έξι φορές τη διαφήμισή της και προσφέροντας 10 εκατομμύρια δολάρια σε δώρα.
Οι αναλυτές της Bernstein υπολογίζουν ότι η Temu ξόδεψε πέρυσι πάνω από 1 δισ. δολάρια σε διαφημίσεις εκτός της περιοχής Ασίας-Ειρηνικού.
Αμερικανικές εταιρείες που εξαρτώνται από τις διαφημίσεις, όπως η Meta Platforms, σώζονται από κινεζικές εταιρείες λιανικής πώλησης όπως η Temu και η Shein. Οι δύο αυτές εταιρείες αντιπροσώπευαν το 10% των εσόδων της Meta πέρυσι.
Η Amazon.com είναι μια διαφορετική ιστορία. Μείωσε πρόσφατα τις χρεώσεις για τους εμπόρους, θέτοντας σε κίνδυνο έσοδα έως και 350 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με την Bernstein.
Ωστόσο, δεδομένου ότι η εταιρεία με επικεφαλής τον Άντι Τζάσι, προσπαθεί να κάνει βήματα με τα λειτουργικά περιθώρια λιανικής της, τα οποία έφτασαν στο ισχνό 2,5% πέρυσι, ο κινεζικός ανταγωνισμός θα εντείνει τις προσπάθειές του.
Με πληροφορίες από Reuters
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!