Πτωτικά κινήθηκαν συνολικά, οι πωλήσεις του γαλλικού ομίλου πολυτελείας Kering, που ανήκει και η Gucci, το τέταρτο τρίμηνο, αν και βελτιώθηκαν σε Ευρώπη και ΗΠΑ.
Ο τζίρος μειώθηκε κατά 6%, στα 4,97 δισ. ευρώ, καθώς η εταιρεία εργάζεται για να ανακάμψει το μεγαλύτερο εμπορικό της σήμα, τη Gucci, υπό τη νέα ηγεσία.
Η επίδοσή της έρχεται σε αντίθεση με εκείνη άλλων αντίστοιχων εταιρειών, όπως της Louis Vuitton, η οποία είχε ανάπτυξη 10% στο τέλος του περασμένου έτους, παρά το επιβραδυνόμενο παγκόσμιο περιβάλλον για τις πωλήσεις πολυτελείας μετά από μια πολυετή άνθηση τα χρόνια της πανδημίας.
Οι πωλήσεις της Gucci μειώθηκαν τους τελευταίους μήνες του 2023, καθώς η ιταλική εταιρεία αγωνίστηκε να προσελκύσει περισσότερους πλούσιους αγοραστές στις ακριβές ζώνες της με το διπλό G και τα διάσημα παπούτσια -παντόφλες Princetown τα Χριστουγεννα.
Τα συγκρίσιμα έσοδα της Gucci μειώθηκαν κατά 4% το τέταρτο τρίμηνο, όπως ανακοίνωσε η Kering, ξεπερνώντας την πτώση περίπου 3,1% που ανέμεναν οι αναλυτές. Η εταιρεία με έδρα το Παρίσι προειδοποίησε επίσης ότι ένα βασικό μέτρο μέτρησης των κερδών του ομίλου θα μειωθεί το 2024.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!