H ταχέως αναπτυσσόμενη κινεζική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Temu, που πουλάει είδη διακόσμησης σπιτιού με 4 δολάρια και πουκάμισα με 10 δολάρια, κατακτά την αμερικανική αγορά, ξεπερνώντας και τον ηγέτη του κλάδου Dollar General, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία για το μερίδιο αγοράς.
Τον περασμένο μήνα, η Temu κατείχε σχεδόν το 17% του μεριδίου αγοράς στις Ηνωμένες Πολιτείες στις κατηγορίες καταστημάτων με χαμηλές τιμές, σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης δεδομένων Earnest Analytics, έναντι 8% της αλυσίδας Five Below, 43% της Dollar General και 28% της Dollar Tree.
Μάλιστα ξεπέρασε σε πωλήσεις και την ανταγωνίστρια της, επίσης κινεζική εταιρεία, τη Shein.
►Διαβάστε επίσης: Shein - Temu: Αγρια κόντρα δισεκατομμυρίων για... φορέματα των 10 δολαρίων
Η Temu ξεκίνησε τη λειτουργία της στις Ηνωμένες Πολιτείες, σχεδόν ένα χρόνο πριν, τον Σεπτέμβριο του 2022 και έγινε γρήγορα δημοφιλής μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, διαφημίζοντας τα εμπορεύματά της ως καλύτερα και πιο προσιτά από τα παραδοσιακά καταστήματα.
Οι χαμηλές τιμές της Temu στα είδη οικιακής χρήσης και στα βασικά καταναλωτικά αγαθά την καθιστούν μεγαλύτερη απειλή για τα καταστήματα με χαμηλές τιμές και άλλες διαδικτυακές αγορέ", δήλωσε ο Michael Maloof, επικεφαλής μάρκετινγκ της Earnest Analytics.
Οι αναλυτές εκτιμούν, ότι η Temu, που πωλεί είδη ένδυσης, συμπεριλαμβανομένων φορεμάτων αξίας 12 δολαρίων και αθλητικών παπουτσιών αξίας 20 δολαρίων, ότι θα έχει έσοδα περισσότερα από 16 δισεκατομμύρια δολάρια, καθώς επεκτείνεται διεθνώς.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!