Η σουηδική εταιρεία H&M ανακοίνωσε σήμερα Πέμπτη ότι οι πωλήσεις το δεύτερο τρίμηνο διατηρήθηκαν αμετάβλητες, λίγο κάτω από της προσδοκίες, καθώς ο κρύος καιρός συγκράτησε τη ζήτηση.
Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του Reuters είχαν προβλέψει κατά μέσο όρο αύξηση 1% σε ετήσια βάση.
Οι καθαρές πωλήσεις της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρείας λιανικής πώλησης μόδας στον κόσμο μετά την Inditex, ιδιοκτήτρια της Zara, αυξήθηκαν κατά 6% σε 57,6 δισεκατομμύρια κορώνες (5,36 δισεκατομμύρια δολάρια) έναντι πρόβλεψης για αύξηση 7% σε 58,2 δισεκατομμύρια.
►Διαβάστε επίσης: Inditex: Η έκρηξη πωλήσεων στα Zara, εκτόξευσε τα κέρδη πάνω από 1,1 δισ.
«Οι πωλήσεις κατά το δεύτερο τρίμηνο επηρεάστηκαν από τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο σε αρκετές από τις μεγάλες αγορές του ομίλου H&M. Ο Ιούνιος ξεκίνησε καλά», ανέφερε η H&M σε ανακοίνωσή της.
Oι πωλήσεις της H&M υστερούν σε σχέση με της Inditex καθώς και άλλων διαδικτυακών ανταγωνιστών, όπως η ταχέως αναπτυσσόμενη Shein.
Η Inditex, η οποία έχει αντιμετωπίσει καλύτερα από την H&M τις υποτονικές αγορές, ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι οι καθαρές πωλήσεις στο τρίμηνο μέχρι τον Απρίλιο αυξήθηκαν κατά 13% και τον Μάιο κατά 16%.
Πηγή: Reuters
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!