Νέα

ΚΟΣΜΟΣ

Louis Vuitton: Πώς ο γίγαντας πολυτέλειας έχτισε μια αυτοκρατορία ανθεκτική στην ύφεση

Πηγή: AP

Ο γίγαντας πολυτελείας LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, ευρύτερα γνωστός ως LVMH, έχει εξελιχθεί σε έναν όμιλο αξίας 500 δισεκατομμυρίων δολαρίων με δεκάδες διακεκριμένες μάρκες, που έχουν τις ρίζες τους σε έξι διαφορετικούς τομείς, ενώ δεν υπάρχουν εκτιμήσεις για επιβράδυνση.

Η εταιρεία κατέγραψε έσοδα ύψους 79,2 δισεκατομμυρίων ευρώ (86,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων) πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση 23% σε σχέση με το 2021. Ο αριθμός των καταστημάτων της έχει υπερπενταπλασιαστεί τις τελευταίες δύο δεκαετίες, με τοποθεσίες σε 81 χώρες και περισσότερους από 196.000 υπαλλήλους παγκοσμίως.

Διαβάστε επίσης: Louis Vuitton: Επισήμως η πρώτη ευρωπαϊκή εταιρεία με αξία 500 δισ. δολ.

Η μετοχή της έφτασε σε ιστορικό υψηλό τον Απρίλιο, πάνω από τα 199 δολάρια, καθιστώντας την εταιρεία με έδρα το Παρίσι την πρώτη ευρωπαϊκή εταιρεία που ξεπέρασε τα 500 δισεκατομμύρια δολάρια σε χρηματιστηριακή αξία.

Ορισμένοι εμπειρογνώμονες έχουν χαρακτηρίσει την εταιρεία ως «ανθεκτική στην ύφεση», ικανή να αντέξει στα δύσκολα.

Ο τιμονιέρης που βλέπει μακριά

Στο τιμόνι του ομίλου βρίσκεται ο διευθύνων σύμβουλος της LVMH Μπερνάρντ Αρνό, ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο σύμφωνα με τον δείκτη δισεκατομμυριούχων του Forbes.

Πολλοί υποστηρίζουν ότι η δύναμη του Αρνό είναι να εντοπίζει εταιρείες με μακροβιότητα. Η πιο πρόσφατη εξαγορά του ήταν η Tiffany & Co. έναντι 15,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2021.

«Όταν μιλάει για πιθανές εξαγορές, δεν ψάχνει για τη μάρκα που είναι "καυτή" αυτή τη στιγμή. Ψάχνει για μια μάρκα που πιστεύει ότι μπορεί να είναι εδώ σε 100 χρόνια από τώρα», δήλωσε ο Anish Melwani, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της LVMH για τη Βόρεια Αμερική. 

Μέσω του Αρνό η LVMH παίζει «μακροπρόθεσμο παιχνίδι», δήλωσε ο Oliver Chen, διευθύνων σύμβουλος της TD Cowen. 

Αν και διοικείται από την LVMH, κάθε maison έχει δημιουργικό έλεγχο της δικής του επωνυμίας, με τα δικά του στελέχη.

«Αλλες εταιρείες θα έβαζαν απλώς ένα μάτσο μάρκες μαζί και θα τις διοικούσε ένα άτομο. Αυτό που έχουμε εμείς είναι πραγματική υπευθυνότητα», δήλωσε ο Melwani. 

Αυτό αντανακλάται στην ικανότητα της LVMH να παρέχει με συνέπεια προϊόντα που βασίζονται στην κληρονομιά των εμπορικών σημάτων της, σε συνδυασμό με τις τρέχουσες τάσεις. Η LVMH συνεργάζεται σταθερά με διασημότητες, fashion icons και influencers, προκειμένου να παραμείνει επίκαιρη και στο νεότερο κοινό της πολυτέλειας.

Με πληροφορίες από CNBC

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΣΜΟΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΣΜΟΣ