Αύξηση 22,8% στα έσοδα του πρώτου εξαμήνου ανακοίνωσε λιανεμπορική εκπτωτική αλυσίδα Pepco Group, χάρη στην ισχυρή ζήτηση για προσφορές και το άνοιγμα 166 νέων καταστημάτων.
Ο εισηγμένος στη Βαρσοβία όμιλος ανακοίνωσε ότι τα έσοδα ανήλθαν σε 2,84 δισ. ευρώ (3,11 δισ. δολάρια) για το εξάμηνο έως τις 31 Μαρτίου. Οι συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 11,1% το πρώτο εξάμηνο και κατά 8,5% το δεύτερο τρίμηνο.
Ο ιδιοκτήτης των εμπορικών σημάτων Pepco, Poundland και Dealz δήλωσε ότι παραμένει σε καλό δρόμο για να επιτύχει αύξηση των βασικών κερδών για το σύνολο του έτους στα «μέσα της δεκαετίας».
Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές για περισσότερο από έναν χρόνο πιέζονται από τον υψηλό πληθωρισμό που ξεπέρασε την αύξηση των μισθών.
Σε περιόδους οικονομικής ύφεσης, οι εκπτωτικές επιχειρήσεις τείνουν να τα πηγαίνουν σχετικά καλύτερα από τους κύριους ανταγωνιστές τους, καθώς έχουν χαμηλότερη βάση κόστους.
«Το μακροοικονομικό περιβάλλον που αντιμετωπίζει ο όμιλος είναι πιο ισορροπημένο τώρα από ό,τι τους τελευταίους 18 μήνες, με το κόστος εισροών των προϊόντων να αρχίζει να υποχωρεί, αν και οι αντίξοες συνθήκες παραμένουν σε άλλα κόστη, συμπεριλαμβανομένης της ενέργειας», δήλωσε η Pepco, σημειώνοντας ότι οι προοπτικές για τα περιθώρια κέρδους βελτιώνονται κατά το δεύτερο εξάμηνο.
Με πληροφορίες από Reuters