Η ισπανική εταιρεία λιανικής πώλησης ενδυμάτων Mango εστιάζει στην επέκταση στις ΗΠΑ, αφού γύρισε την πλάτη στην Κίνα, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Toni Ruiz.
Η Mango επιστρέφει στις Ηνωμένες Πολιτείες - έπειτα από δύο προηγούμενες αποτυχημένες προσπάθειες - προσφέροντας ρούχα σε υψηλότερες τιμές που προορίζονται για ειδικές περιστάσεις και πάρτι. Η εταιρεία θα επικεντρωθεί στις πολιτείες όπου οι διαδικτυακές πωλήσεις είναι ήδη ισχυρές.
Η ισπανική μάρκα ήδη κερδίζει μεγαλύτερη αναγνώριση στις ΗΠΑ ενώ έντυσε την ηθοποιό Amber Valletta για το after-party των βραβείων Όσκαρ την Κυριακή, δήλωσε ο Ruiz στο Reuters.
«Κάτι έχει αλλάξει», δήλωσε σε συνέντευξή του. «(Στις ΗΠΑ) έχουν πλέον μια διαφορετική και καλύτερη αντίληψη για τις ευρωπαϊκές μάρκες», πρόσθεσε.
Η επανεκκίνηση της Mango στις ΗΠΑ έγινε με το άνοιγμα ενός καταστήματος στην 5η Λεωφόρο στη Νέα Υόρκη τον Μάιο του 2022. Ακολούθησε η επέκταση στη Φλόριντα και φέτος η εταιρεία θα ανοίξει καταστήματα στο Τέξας, τη Τζόρτζια και την Καλιφόρνια.
Η εταιρεία στοχεύει σε 40 καταστήματα στις ΗΠΑ μέχρι το 2024, από 10 που διατηρεί σήμερα, κάτι που θα τοποθετούσε την Αμερική στις πέντε μεγαλύτερες παγκόσμιες αγορές της.
Η ανάπτυξη θα υποστηριχθεί από την επέκταση ενός κέντρου logistics στην Καταλονία, που θα της επιτρέψει να μετακινεί 160 εκατομμύρια εμπορεύματα ετησίως για να εξυπηρετεί καταστήματα και διαδικτυακούς πελάτες σε όλο τον κόσμο, δήλωσε η εταιρεία.
Γυρίζει πλάτη στην Κίνα
Την ίδια στιγμή, η Mango έκλεισε τα δύο εναπομείναντα καταστήματά της στην Κίνα πέρυσι. Διατηρεί τέσσερα καταστήματα franchise και διαδικτυακές πωλήσεις μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου Tmall της Alibaba.
«Αποεπενδύουμε στην Κίνα», δήλωσε ο Ruiz. «Τη θεωρούμε μη ελκυστική και αποφασίσαμε ότι δεν αποτελεί προτεραιότητα για τα επόμενα τρία χρόνια"».
Η Mango ανέφερε πωλήσεις ρεκόρ πέρυσι, που βοηθήθηκαν από την πώληση περισσότερων ειδών σε υψηλότερες τιμές. Ο μεγαλύτερος αντίπαλός της, η εταιρεία Zara, που ανήκει στην Inditex, αναμένεται να ανακοινώσει ρεκόρ πωλήσεων την Τετάρτη.
►Διαβάστε επίσης: Shein - Temu: Αγρια κόντρα δισεκατομμυρίων για... φορέματα των 10 δολαρίων
Η πρόσφατη επιθετική είσοδος των κινεζικών εταιρειών γρήγορης μόδας Shein και Temu στην αμερικανική αγορά δεν αποτελεί ανησυχία για τη Mango, δήλωσε ο Ruiz.
«Δεν είναι ο δικός μας πόλεμος», είπε. «Αν πολεμούσαμε με αυτές τις μάρκες, θα μειώναμε συνεχώς τις τιμές».
Με πληροφορίες από Reuters
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!